Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کنسرت گروه پازل شب گذشته در حالي برگزار شد که علي رهبري خواننده اين گروه از همکاري با مهدي دارابي خواننده «هوروش بند» خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، کنسرت گروه پازل 27 تير 1398 طي دو سانس در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي برگزار شد.
اين کنسرت با استقبال علاقه مندان همراه بود و از چند روز پيش تمام بليت ها به فروش رفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه پازل اجراي خود را با حضور نوازندگان و با اجراي موسيقي پرانرژي آرين بهاري آغاز کرد.
در ادامه علي رهبري خواننده گروه «پازل» به صحنه آمد و قطعه هاي اين کنسرت را يکي پس از ديگري خواند.
مخاطبان حاضر در سالن تقريبا تمام ترانه هاي پازل را همخواني کردند. از ويژگي هاي مهم کنسرت گروه پازل اجراي قطعه هايي با فضاهاي متفاوت بود.
در کنسرت پازل قطعه هايي آرام و عاشقانه با همراهي مخاطبان اجرا شد و در عين حال اين کنسرت پر از قطعه هاي ريتميک و پرانرژي بود. در واقع پازل سعي مي کند در کنسرت هايش تعادل فضايي را حفظ کند و در کنار قطعه هاي عاشقانه قطعه هاي پرانرژي زيادي هم براي مخاطبانش اجرا مي‌کند.
دلارام اثر مشترک پازل و «هيراد» از مهمترين قطعه‌هايي بود که در کنسرت شب گذشته اجرا شد. مغرور و عاشق، بي‌تاب، دنيام شدي رفت، به شرطي که، داستان، محشر، کوتاه بيا، صاف و ساده و دمتم گرم از قطعه‌هايي بودند که «پازل» آنها را اجرا کرد.
در سانس دوم کنسرت شب گذشته گروه پازل، مهدي دارابي خواننده گروه «هوروش بند» به عنوان مهمان ويژه حضور داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد

پس از آنکه برخی رسانه‌ها ادعا کردند تروریست‌هایی که در حمله به سالن کنسرت در حومه مسکو نقش داشته‌اند، از برنامه پیام‌رسان تلگرام برای عضوگیری استفاده کرده‌اند، کرملین از مالک این برنامه خواست که بیشتر مراقب باشد.

به گزارش رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای مسدود کردن تلگرام ندارد، اما انتظار توجه بیشتری از پاول دوروف دارد. 

گفتنی است، تلگرام اکنون در دبی مستقر است و مالک آن تابعیت دوگانه اماراتی-فرانسوی دارد. نشریه فوربز ثروت دوروف را ۱۵.۵ میلیارد دلار تخمین زده است. 

حمله تروریستی روز جمعه در روسیه تا کنون ۱۴۳ کشته بر جای گذاشته است. مهاجمان طی این حمله به صورت همزمان سالن کنسرت شهر کروکوس در حومه مسکو را آتش زده و شروع به تیراندازی کردند.

سرویس اطلاعات روسیه تعدادی مظنون را در رابطه با این موضوع دستگیر کرده است. روز یکشنبه، چهار نفر از این افراد در دادگاه مسکو حضور یافته و پس از تفهیم اتهام، به جرم خود اعتراف کردند. دادگاه مسکو اعلام کرد این افراد که همگی شهروند تاجیکستان هستند، تا ۲۲ مه در بازداشت موقت نگهداری خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • غربت موسیقی متعهدانه در خوزستان!
  • نماهنگ «نان خونین» منتشر شد + دانلود مداحی جدید مهدی رسولی برای غزه
  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • کنسرت‌های نوروزی طلیسچی تمدید شد
  • آثار برگزیده جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی منتشر می شوند
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • دو اثر جدید اسما الحسنی توسط گروه محمد رسول الله(ص) منتشر شد
  • کدام خواننده رکورددار اجرای کنسرت در سال ۱۴۰۲ بود؟
  • خواننده ای که رکورد اجرای کنسرت در ایران را شکست | آمار شگفت انگیز در سال ۱۴۰۲
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است