Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@23:20:02 GMT

انتصاب مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۲۵۹۲

انتصاب مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان

به گزارش خبرگزارری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند پیش از ظهر امروز با اعطای حکمی از سوی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بعنوان مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه استان کردستان معرفی و از خدمات و فعالیت‌های حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل سابق این اداره‌کل تکریم و تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور معاون امور مجلس و استان‌ها، مدیرکل بازرسی و مدیرکل حراست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین نماینده، ولی فقیه، معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان و جمعی از مدیران کل ادارات استان کردستان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: نعمت توفیق خدمت به مردم بزرگترین نعمت خداوند به من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت‌الاسلام محمد کاروند بیان کرد: این مسوولیت امانتی است که به من واگذار شده و امیدوارم بدون منت بتوانم به مردم خدمت کنم و باور قلبی دارم که با رهنمود‌های مسوولان استان و نیرو‌های خدوم اوقاف رسالت خود را به انجام برسانم.

وی با اشاره به اینکه وقف نهادی اقتصادی و اجتماعی است، گفت: هر دو هدف این موضوع باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه تولید و اشتغال از اولویت‌های سازمان اوقاف است و در کردستان هم این ظرفیت وجود دارد که بتوانیم در این راستا گام برداریم.

مدیرکل جدید اوقاف و امور خیریه کردستان احیای اوقاف محجور برای خدمت‌رسانی به مردم را از دیگر فعالیت‌هایی دانست که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این مراسم بیان کرد: از سال ۹۵ افتخار خدمتگذاری در استان کردستان را داشتم و خدمات گسترده‌ای در این استان انجام شد.

حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی با بیان اینکه تمامی اقدامات و خدماتی که در حوزه اوقاف و امور خیریه استان کردستان انجام شده ثمره خدمات و تلاش‌های کارکنان این مجموعه است، افزود: امیدوارم حضور مدیرکل جدید در این استان منجر به ایجاد تحول در احیای موقوفات استان باشد.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر

راضیه علی پور مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر در نشستی با حضور مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص هماهنگی بین دستگاهی برای بیمه شدگان اتباع خارجی به خصوص اقشار آسیب پذیر و دانشجویان گفتگو کردند.

وی در این جلسه ضمن تقدیر از مدیر کل بیمه سلامت  در راستای ساماندهی وضعیت بیمه اتباع خارجی در خصوص چالش‌ها و مشکلات پیش رو به بحث و تبادل نظر پرداختند.

راضیه علی پور با اشاره به کارهای خوبی که در خصوص بیمه اقشار غیر آسیب پذیر و بر اساس تفاهم‌نامه‌های جاری صورت گرفته است اظهار کرد:  میتوانیم از ظرفیت های موجود درکنار طرح های خلاقانه بیمه سلامت برای اتباع خارجی استان نیز میتوان استفاده نمود. 

مدیرکل امور اتباع خارجی استان بوشهر با تاکید بر اهمیت آموزش  اظهار کردند: آموزش رکن اساسی پیشگری است و با ایجاد بسترهای مناسب آموزشی و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و آگاهی بخشی به اتباع در خصوص اصلاح سبک زندگی و ارتقاء سطح بهداشت آنان، هزینه های سنگین درمان را بطور قابل توجهی کاهش داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹۴ معدن فعال در کردستان
  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • نشست مدیران کل اتباع و بیمه سلامت استان بوشهر
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند