Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست مشترک باهیاتی از مسئولین دانشگاه نیزوا عمان با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، معاون تحقیقات و مدیر بین الملل و مدیر آزمایشگاه‌های دانشگاه نیزوا، دکتر واحدی معاون آموزشی، دکتر امامیان معاون تحقیقات و فن آوری، دکتر کلالیان مقدم معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه و دکتر نام آور مدیر امور بین الملل و روسای دانشکده‌ها و مدیران دانشگاه در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار شد
دکتر رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ضمن خوش آمدگویی به مهمانان برلزوم مغتنم شمردن فرصت پیش آماده برای توسعه همکار‌های بین المللی تاکید نمودمدگویی
در این نشست یک روزه دکتر واحدی معاون آموزشی، دکتر امامیان معاون تحقیقات و فن آوری، دکتر نام آورمدیر امور بین الملل دانشگاه و معاون تحقیقات و مدیر بین الملل دانشگاه نیزوا ضمن معرفی دانشگاه‌های خود به تشریح امکانات، تجهیزات در مورد ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی به منظور توسعه فعالیت‌های بین المللی سازی اشاره نمودند
در پایان رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز امیدواری کرد بیان داشت در نشست بعدی که به میزبانی دانشگاه نیزوا عمان برگزار خواهد شد، با اعزام هیاتی از دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به عمان تفاهم نامه همکاری بین المللی امضاء خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه علوم پزشکی شاهرود دانشگاه عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی

دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس برای کودکان زیر یکسال طی ماه جاری در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی افزود: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی و همچنین واکسن پنوموکوک در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی