Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر محمد علی شجاعی در جلسه هماهنگی سفر معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار داشت:در چنین سفرهایی باید تلاش شود تا پتاسیل های خاص استان  از جمله اسب اصیل ترکمن و گیاهان دارویی معرفی شود .

وی افزود: مدیران باید بدانند که تجاری سازی فکر و اندیشه کار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است پس باید اقدامات ما نیز در همین مسیر رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی تصریح کرد: ضمن اینکه نباید از ظرفیت های تمامی شهرستان ها غفلت شود باید در این راستا پتانسیل های هر شهرستان و افراد مستعد آن شناسایی و مورد حمایت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهم نامه هایی با برخی کشورها دارند که می توانند ما را بعنوان یک استان مرزی در این حوزه بین المللی تقویت کنند پس نباید از این موضوع غفلت شود.

شجاعی خطاب به روسای دانشگاه های استان حاضر در این جلسه گفت: در حوزه های تخصصی خود اولویت ها برای ارائه در این سفر مطرح شود تا ما این موارد را بعنوان مطالبه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درخواست کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی رئیس جمهور رییس جمهور علمی و فناوری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با معاون مدیریت و توسعه منابع وزارت جهاد کشاورزی که در استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از مساعدت وی برای تخصیص اعتبارات بخش کشاورزی و اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری به استان برای پیشبرد بهتر اهداف در این بخش را خواستار شد.

وی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد از پست‌های سازمانی در خراسان شمالی خالی است، پیگیری برای اخذ مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز و تکمیل پست‌ها و همچنین توجه ویژه به مسکن کارکنان را مورد توجه قرار داد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی، خواستار مساعدت در تخصیص کامل این اعتبارات، برای پیشبرد اهداف و اعتلای بخش کشاورزی شد.

حسین‌نژاد بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی و جهش تولید در بخش کشاورزی در استان بهره ببریم.

کد خبر 6080280

دیگر خبرها

  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • تخصیص کامل اعتبارات سفر رییس جمهور به خراسان شمالی محقق شود
  • ۶۳ درصد اعتبارات جهاد کشاورزی خراسان شمالی جذب شد
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • تحقق ۴۲۰۰ میلیار از مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود