Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر بهزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال بازدید معاون درمان وزیر بهداشت در اواخر سال گذشته از این بیمارستان و اطلاع یافتن از مشکلات تاسیساتی این بیمارستان با پیگیری‌های نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان، اعتبار مورد نیاز برای نوسازی تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تغییرات از محل اعتبار هتلینگ بیمارستانی شامل خرید چهار دستگاه دیگ بخار و ۲ دستگاه آسانسور بیماربر و نفربر برای این بیمارستان بوده که هم‌اکنون مراحل تعویض و نصب آنها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: چهار دستگاه دیگ بخار با ظرفیت ۱.۵ تن بر ساعت حرارت جهت تامین سیستم گرمایشی بیمارستان از طریق مناقصه توسط پیمانکار مربوطه با هشت میلیارد ریال هزینه خریداری شده و در حال حاضر در حال نصب است.

وی بیان کرد: سیستم گرمایشی بیمارستان با توجه به قدمت بالای دیگ‌های بخار و از کارافتادگی دستگاه‌ها در طول سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای تامین سیستم گرمایشی این بیمارستان به وجود آورده بود که با بهره‌برداری از دیگ‌های بخار جدید، مشکل سیستم گرمایشی بیمارستان به طور کامل رفع می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد همچنین از راه اندازی ۲ دستگاه آسانسور خبر داد و اظهار داشت: بیش از هفت میلیارد ریال برای خرید این دستگاه‌ها هزینه شده است که هم‌اکنون به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد یکی از بیمارستان های قدیمی آذربایجان‌غربی است که هم‌اکنون با چند برابر ظرفیت خود و با ۳۰۱ تخت فعال به شهروندان خدمات درمانی و پزشکی ارایه می‌کند.

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

۹۹۰۳/۶۱۸۵/۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت و درمان بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان هزینه لازم برای آزادی همه زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، امید کهربایی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان شهرستان گرمسار که به منظور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد این سازمان با حضور رئیس کل دادگستری، دادستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجموعه خانه‌ معلم این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 370 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان گرمسار نیاز است.

وی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان شهرستان گرمسار، افزود: امروز بیش از 150 نفر از خیرین و نیکوکاران حضور داشته‌اند مبلغ 12 میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان با اشاره به اینکه 13 زندانی جرایم غیرعمد در زندان گرمسار حضور دارند، عنوان کرد: برای آزادسازی این زندانیان به 370 میلیارد ریال نیاز است.

کهربایی افزود: ستاد دیه نه تنها دست نیاز به سوی کمک‌های مادی مردم دراز کرده، بلکه خواستار کمک‌های معنوی هم است.

وی تصریح کرد: در سال 1402 با مبلغ 2 میلیارد و 430 میلیون تومان توانسته‌ایم 13 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد را آزاد کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان، خاطرنشان کرد: این زندانیان در مجموع بیش از 150 میلیارد ریال بدهی داشته‌اند که از طریق ستاد دیه و کمک خیرین در شهرستان گرمسار موفق به آزادی آنان شده‌ایم.

کهربایی با اشاره به اینکه خیرین گرمساری با اهدای 2 میلیارد ریال به انجمن حمایت از خانواده زندانیان گرمسار در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند نیز قدم برداشتند، افزود: خیرین گرمساری با اهدای یک زمین به ارزش 10 میلیارد ریالی اقدامات خیرخواهانه خود را در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند زندانی نیز تکمیل کردند.

وی با بیان کرد: نقش مردم و کمک‌های خیرین در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار مهم است و ما از همه می‌خواهیم مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند، چرا که این جشن هر ساله با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و برگرداندن آنها به آغوش گرم خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، جشن گلریزان شهرستان گرمسار برای آزادسازی زندانیان با تلاش‌های رئیس زندان، امام جمعه، جمعی از مسئولان و تعدادی از خیران این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • هزینه ای جدید برای شماره گذاری خودرو در ایران