Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) کارگاهی با عنوان «آشنایی با تقویم هجری قمری» را برگزار می‌کند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) کارگاهی با عنوان آشنایی با تقویم هجری قمری برگزار می کند.

 

 این کارگاه پنجشنبه، 3 مرداد ماه 98 از ساعت 14 تا 18 با حضور و سخنرانی استاد محمد رضا صیاد، پژوهشگر تقویم و رؤیت هلال ماه و با محوریت مباحث پیدایی و سیر تحول تقویم هجری قمری، پایه های اصلی تقویم هجری قمری و استخراج تقویم هجری قمری قراردادی در مرکز نجوم و علوم نوین آستان مقدّس برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است، به شرکت کننده گان در این کارگاه علمی، گواهی نامه از انجمن نجوم ایران اعطا می شود.

 

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های 55951286 و 51223337 تماس بگیرند.

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خراسان جنوبي شیراز زلزله مسجدسلیمان معاون پارلمانی رئیس جمهور حائری بیرجند خراسان جنوبی اردبیل بهزیستی ری آستان عبدالعظیم حسنی نجوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در حاشیه مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین که در شهرری برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص شایعات تجزیه ری به استان شرقی و غربی تهران اظهار کرد: شهرستان ری قدمتی چندین هزار ساله دارد و نمی‌تواند از محوریت خارج شود و در این زمینه باید کارشناسی دقیقی انجام گیرد.

قاضی عسکر با اشاره به اینکه هر انسان دانا و بدون غرض اگر سابقه شهرستان ری را بداند می فهمد که نباید محوریت ری و مخصوصاً آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) آسیب ببیند گفت: در این زمینه اگر در حال کارشناسی هستند بیشتر توجه کنند و محوریت ری را مورد توجه قرار دهند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) عنوان کرد: در این خصوص با من به عنوان تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکنون هیچ مشورتی نشده است.

وی در خصوص اجرای پروژه دسترسی جنوبی به حضرت عبدالعظیم بیان کرد: اگر بخواهیم نمونه‌ای از مدیریت جهادی را مثال بزنیم که در مدت کوتاهی با جدیت و کیفیت مطلوب انجام شده این پروژه نمونه‌ای بارز است و در این راستا از همه دست اندرکاران تشکر می‌کنیم و امیدواریم الگو برای سایر پروژه‌ها شود و کسانی که دنبال این طرح‌ها هستند با همین ویژگی پروژه پارکینگ طبقاتی را هم به اتمام برسانند تا مردم به راحتی بتوانند در این مکان حاضر شوند.

کد خبر 6076915

دیگر خبرها

  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • تقویم هجری شمسی را چه کسی و چه طور تنظیم کرد؟
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ به افق قم
  • تصاویر| مسجد سلطانی سمنان
  • برادران نفیس قرآن
  • تقویم روز و اوقات شرعی گیلان ، ۲۶ فروردین ۱۴۰۳
  • تقویم و اوقات شرعی یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ به افق قم
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی