Web Analytics Made Easy - Statcounter

البته در حال حاضر هم آمار خرید و فروش برلیانس v5 در بازار ایران قابل قبول است و یک رقیب بزرگ برای شاسی‌بلندها محسوب می‌شود.

 با در نظر گرفتن رقمی در حدود ۲۲۰ میلیون تومان به عنوان قیمت برلیانس v5 به بررسی مشخصات منفی و مثبت این خودرو خواهیم پرداخت.

 نکات مثبت برلیانس v5 که شما را به خرید آن وسوسه می‌کند

1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهر بسیار زیبا و دوست داشتنی

 شاید این جمله تکراری باشد ولی به هر حال دخالت شرکت بی ام و در طراحی خودروهای شرکت برلیانس باعث شده که محصولات این شرکت به عنوان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین محصولات آسیا شناخته شوند. این خودرو بر مبنای پلتفرم بی ام و سری ایکس ۱ طراحی شده است و در بخش‌های زیادی به این خودرو شباهت دارد. هماهنگی بین بخش‌های مختلف بدنه و همچنین استفاده از جزئیات منحصر به فرد در طراحی خودرو باعث شده که از لحاظ طراحی یکی از زیباترین شاسی بلندهای موجود در بازار باشد.

2.  امکانات مدرن و قابل توجه

 ما همیشه یاد گرفته‌ایم که از محصولات چینی ایراد بگیریم، اما حقیقتاً خرید برلیانس v5 می‌تواند این دیدگاه ما را به کلی تغییر دهد. در این خودرو امکانات رفاهی مختلفی مانند استفاده از سیستم فرمان هیدرولیک و همچنین ترمزهای دیسکی در جلو و عقب ایجاد می‌شود. صندلی راننده در ۶ جهت و صندلی سرنشین در چهار جهت قابل تنظیم است. برای آینه‌ها از سیستم برقی استفاده شده، در سقف خودرو شاهد استفاده از سانروف هستیم و برای صندلی‌ها هم از روکش چرمی استفاده شده است که آن را راحت می‌کند.

3.  استفاده از سیستم تعلیق مناسب

کسانی که با بخش حرکتی و سیستم تعلیق خودروهای برلیانس آشنایی دارند، می‌دانند که سیستم تعلیق این خودروها زبانزد است. در حقیقت باید اعتراف کنیم که عدم انتقال ضربه به کابین خودرو یکی از عوامل اصلی رونق خرید و فروش برلیانس v5 است. برای محور جلوی این خودرو از سیستم تعلیق مک فرسون استفاده شده است و در محور عقب آن هم سیستم تعلیق Twist Beam را می‌بینیم که عملاً ضربه پذیری بسیار بالایی دارد.

4.  مصرف سوخت پایین

همیشه به خاطر داریم که خودروهای شاسی بلند مصرف سوخت بالایی دارند که به دلیل حجم موتور استفاده شده در آنهاست. در برلیانس v5 شاهد استفاده از یک موتور با حجم ۱۵۸۶ سی سی هستیم که مصرف سوخت آن تنها 7.6 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. این آمار مصرف برای یک خودروی شاسی بلند واقعاً مناسب و مقرون به صرفه است.

 نکات منفی برلیانس v5 که عاملی برای عدم خرید آن است

1. تکنولوژی قدیمی برای گیربکس

یکی از ایراداتی که احتمالاً به هنگام پرداخت قیمت برلیانس v5 برای شما ناراحت کننده به نظر می‌رسد، مسئله استفاده از یک گیربکس قدیمی به صورت پنج دنده است. البته مدل‌های مختلف این خودروها به صورت دنده‌ای و اتومات هست که گیربکس آنها از نوع قدیمی است و در برخی موارد ممکن است جا افتادن دنده برای شما سخت انجام شود.

2. وجود صدای اضافی در کابین

وقتی که شما به عنوان خریدار حاضر به پرداخت مبلغی در حدود ۲۲۰ میلیون تومان برای خرید برلیانس v5 هستید، مطمئناً وجود صدای اضافی در کابین خود را برای شما آزاردهنده است. البته خوشبختانه در این خودروها صدای موتور به داخل اتاق انتقال داده نمی‌شود و راننده و سرنشین آن احساس راحتی در داخل خودرو دارند. تنها مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که در مسیرهای ناهموار شما صداهایی از داخل کابین خودرو می‌شنوید که ممکن است برای شما آزاردهنده باشد.

همیشه ذکر نکات مثبت و منفی در مورد یک خودرو سلیقه‌ای هستند و هر کسی ممکن است ایرادات خاص خود را از خودروی مورد نظر بگیرد. به اعتقاد ما برلیانس v5 می‌تواند یکی از شاسی بلندهای مورد اعتماد در بازار باشد که هم از لحاظ قیمتی در سطح مناسبی قرار دارد و هم از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

2121

کد خبر 1281960

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نفتکش ایران و انگلیس باشگاه استقلال انگلیس ایران و آمریکا سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا سینمای ایران تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟

قیمت ری‌را قرار است زیر یک میلیارد تومان باشد. این خودرو مطابق اعلام پیشین ایران خودرو، تا اواسط خرداد ماه امسال نیز برای فروش، در سامانه یکپارچه قرار داده‌می‌شود و تحویل آن ۹۰ روزه است؛ لذا پیش‌بینی می‌شود این خودرو تا اواخر تابستان به متقاضیان تحویل داده‌شود. البته برخی از گمانه زنی‌ها حاکی از تلاش خودروسازان داخلی برای فروش محصولات‌شان از روشی غیر از سامانه یکپارچه فروش خودرو است. مطابق برخی از اخبار، محصولات چینی مونتاژی در کشور در نمایندگی‌ها هم فروخته شده‌اند. هر چند در حال حاضر تنها راه فروش خودرو برای کارخانه‌ها، قرار دادن آن در سامانه یکپارچه فروش خودرو است.

قیمت ریرا در کارخانه حدود یک میلیارد تومان است و اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودرو‌های داخلی نیز حدود دو برابر و حتی بیشتر است؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که قیمت ری‌را در بازار آزاد، به حدود دو میلیارد تومان برسد. این یعنی قیمت ری‌را در بازار آزاد، معادل خودرو‌هایی مانند فیدلیتی هفت نفره، هایما ۸ S، کی‌ام‌سی X۵، دیگنیتی و تیگو هفت پرو است. آن چه مشخص است ری‌را در بحث پلت فرم، قوای فنی و تا حدودی آپشن‌ها، قادر به رقابت با چینی‌ها است. اما در بحث طراحی به‌ویژه در نمای ظاهری، عقب‌تر از رقبای چینی است

از طرف دیگر، تیراژ تولید بالاتر از چینی‌ها، گستردگی خدمات پس از فروش و احتمالا بازار خرید و فروش ری‌را، بهتر از چینی‌ها است. در نتیجه باید منتظر ماند و دید که قرار است ری‌را قیمت چینی‌ها را پایین بیاورد یا چینی‌ها قیمت آن را می‌شکنند. البته اگر همه با هم بالا نروند!

ری‌را به قوی‌ترین پیشرانه داخلی حال حاضر یعنی EF۷ توربو پلاس یا EFP با توان تولیدی ۱۶۰ اسب بخار و ۲۴۰ نیوتون‌متر گشتاور مجهز است. گیربکس شش سرعته AT با برند DAE نیز وظیفه انتقال این توان به چرخ‌های جلو را دارد.

ترمز پارک برقی، اتو هولد، سامانه کمکی حرکت در سر بالایی و سراشیبی، کنترل پایداری، کنترل کشش، ترمز‌های دیسکی مجهز به ABS و EBD و سیستم کمکی ترمز از امکانات ایمنی این خودرو هستند.

صفحه کیلومتر دیجیتال ۱۲ اینچی، مانیتور مالتی مدیا ۱۲ اینچی با ۹ بلندگو، نورپردازی مخفی و سانروف جزو امکانات رفاهی ری‌را هستند. همچنین سنسور نور و باران، دوربین ۳۶۰ درجه و رادار نقطه کور از دیگر امکانات این خودرو هستند.

منبع: بیت ران

tags # ایران خودرو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • قیمت «ریرا» چقدر است؟ «ریرا» دقیقا کی عرضه می‌شود؟
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • چراغ سبز افزایش قیمت خودرو داده شده
  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • رقیب چینی تویوتا لندکروزر با قدرت ۶۷۰ اسب بخار معرفی شد + عکس
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • نمره مثبت در پیشگیری از بیماری‌ها و منفی در ارتقای سلامت