Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلیمانی با بیان اینکه بیاینه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای حرکت موفق در دهه‌های پیش روی ملت ایران است گفت: انقلاب ما توانایی‌های بالقوه فراوانی نیز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در دوره تربیت مربی طرح شهید بهنام محمدی که در ساختمان دانشجویی امام رضا(ع) برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی پدیده عادی و معمولی نیست و می‌توان تاریخ بشریت را به قبل و بعد پیروزی انقلاب تقسیم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بعد از جنگ جهانی دوم چه اتفاقاتی رخ داد که موجب تغییر هندسه قدرت حاکم بر دنیا شد که براساس آن بمباران ژاپن اتفاق افتاد که تحول بزرگی از لحاظ ساختاری در دنیا بود افزود: انقلاب اسلامی تحول بزرگتری را رقم زد و آن تغییر مفهوم قدرت بود.

رخداد انقلاب اسلامی باعث تغییر مفهوم قدرت در جهان شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: رخداد انقلاب اسلامی باعث تغییر مفهوم قدرت در جهان شد.

وی افزود: استعمار پیر انگلیس هر زمانی که ما قصد رسیدن به یک موفقیت بزرگ را داشتیم مانعی بر سر راه ما قرار می‌دهد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: ارتش انگلیس در برخی از مناطق خراسان مانند هرات اعمال نفوذهایی می‌کرد تا بتواند آن‌ها از ایران جدا کند و ایران را مجبور کردند که بخش‌های شمالی عراق امروزی از ایران جدا شود.

وی افزود: نیروهای دشمن در حاشیه خلیج فارس و کشورهای همسایه حضور گسترده دارند اما با وجود داشتن شناورها و پایگاه‌های فراوانی در نزدیکی خلیج فارس، اما باز هم اسیر بخش کوچکی از قدرت یگان شناوری ما می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: یگان شناوری جمهوری اسلامی، نفتکش انگلیسی را در برابر رانت‌خواری انگلیسی‌ها در جبل الطارق توقیف کرد و این به معنای آن است که مفهوم و مؤلفه‌های قدرت تغییر کرده و این کار را نیز انقلاب اسلامی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بیاینه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای حرکت موفق در دهه‌های پیش روی ملت ایران است افزود: انقلاب ما در کنار ریشه‌های مستحکمی که دارد توانایی‌های بالقوه فراوانی نیز دارد.

سردار سلیمانی گفت: در موضوع‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، جغرافیایی و انسانی که با تکیه بر قدرتی که انقلاب اسلامی به ملت ایران داده می‌توانیم با برنامه‌ریزی ایران را به‌جایگاه‌های والاتر برسانیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت برنامه شهید بهنام محمدی و استفاده از تجربه سایر گروه هایی که از دوره جوانی خارج شده اند افزود: به این نکته توجه شود که برنامه شهید بهنام محمدی یکی از قدم‌های مستحکمی است که بایستی با همراهی یک دیگر در شجره طیبه الهی بسیج برداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: عزم و اراده خدمتگزاران بسیج قوی است، همیشه توانسته‌ایم بر مشکلات مالی و پشتیبانی پیروز شویم و در هیچ دوره‌ای این‌گونه پشتیبانی‌هایی در اختیار نداشته‌ایم و همیشه وضع نسبت به گذشته بهتر بوده است.

همه ملت ایران بسیجی‌اند، حتی کسانی که انتقاداتی دارند

وی ضمن تأکید بر مقوله حرکت کردن در مسیر انقلاب فزود: همه ملت ایران بسیجی هستند و بدون تردید باوری که در سازمان بسیج وجود دارد، این است که همه ملت ایران بسیجی‌اند، حتی کسانی که انتقاداتی دارند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: با توسعه تشکیلاتی بسیج دانش‌آموزی از مقطع پیش دبستانی و مقاطع بعدی بایستی شاه بیت بسیج دانش‌آموزی را برنامه شهید بهنام محمدی قرار دهیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج سازمانی مردمی است و اگر درست شناخته نشود در حق آن ظلم شده است، افزود: برنامه‌های اعتلاء مانند برنامه شهید بهنام محمدی زمانی تکثیر می‌شود، که منفعت آن به همه برسد، منظور منفعتی است که احساس شود چه قدم‌هایی برداشته شده است، از جمله برپایی نماز جماعت، بالا رفتن میزان جذب و همین رابطه بین شاگرد و مربی که بر بستر یک برنامه هنرمندانه ایجاد شده و به جلو می‌رود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: آن‌هایی که از ملت ایران جدا شده‌اند، اندک هستند، آن‌ها با دشمنان ایران و اهداف انقلاب هم‌پیمان شده‌اند، اما در مرز و بوم انقلاب همه بسیجی هستند.

وی افزود: اگر بنابر فرمایش رهبری دور بعضی از مردم خط نکشیم، موانع مسیر را برطرف کنیم و به تبیین‌های مقام معظم رهبری توجه کنیم، با اتکاء به پشتیبانی ملت ایران که الگوی جهان هستند راه را زودتر می‌پیماییم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه الگوی ما ائمه اطهار(ع) هستند، گفت: از دیگر مؤلفه‌های قدرت انقلاب صبر و مقاومت ملت ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر بسیاری از جنبش‌های سیاسی تأثیر گذاشته است، به‌گونه‌ای که وقتی جلیقه زردها به‌میدان می‌آیند اعلام می‌کنند الگوی ما انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این مطلب که معاندین کسانی هستند که غرب آن‌ها را برای امروز تربیت کرده‌اند اظهار کرد: پروتکل‌های غربی‌ها را مطالعه کنید که چگونه برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در کشورها، حتی دوستانشان نفوذ کنند لذا نتیجه آن عربستان امروز می‌شود که حاضر است تمام آبرو و سرمایه مردمش را فدای آمریکا کند.

وی افزود: کار تشکیلاتی بسیار اهمیت دارد، ما نمی‌توانیم بدون تشکیلات از چنین انقلابی پاسداری کنیم، نمی‌توانیم بدون تشکیلات برای نظام جمهوری اسلامی تولید قدرت کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: تولید قدرت مسیر مطمئن دستیابی به‌پیشرفت‌های خارق‌العاده است و همان گونه که از پیش این مسیر را طی کرده‌ایم و اکنون به اینجا رسیده‌ایم، باید قدرت نرم ایجاد کنیم، قدرت نرم بسیار فراتر از قدرت سخت و نیمه سخت است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است

رئیس بسیج پیشکسوتان کشور گفت: انقلاب اسلامی همچون انفجار نور در دنیا تاثیر گذاشته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سردار تقی رضایار در مراسم یادواره سردار شهید حجازی و گرامی‌داشت شهدای کنسولگری ایران، یادمان شهید آیت‌الله سلیمانی و حمایت از عملیات وعده صادق در سالن زنده‌یاد حسن‌پور اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیراب سوادکوه با بیان اینکه انقلاب اسلامی رسالتی جهانی دارد، گفت: شیعیان ایران جایگاه بسیار خوب و مهمی در میان 56 کشور اسلامی دنیا دارند، همان‌گونه که پیامبر اکرم(ص)  با اشاره به سلمان ملت ایران را بسیار تأثیرگذار دانستند، با این تفکر مهدوی و جهانی، سپاه پاسداران تشکیل شد.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با توجه به نظرات اندیشمندان دنیا، بیان کرد: بسیاری پایان تاریخ را براساس چالش بین اسلام و دیدگاه لیبرال و غربی می‌دانند و تاکید دارند آن اسلامی در جهان توسعه پیدا می‌کند که خاستگاه آن در ایران است. 

وی تصریح کرد: باید گفت که در بحث عمق‌بخشی خارجی، کف خیابان‌های دنیا امروز با ما همسو شده است، انقلاب اسلامی انفجار نوری بود که علاوه بر داخل کشور در دنیا هم تاثیر‌ گذاشته است. 

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور افزود: امام نگاه سیستمی و سیاسی برای ما آورد و در این نوع از نگاه راهبردی سردار حجازی، سردار سلیمانی و دیگر مدافعان حرم نقش آفرینی کردند.

سردار رضایار از قول شهید تهرانی مقدم گفت: آدم‌های ضعیف به اندازه تجهیزات و امکاناتشان و انسان‌های قوی بر طبق آرزوهایشان کار می‌کنند و محصول تفکر این شهید بود که نیروی هوایی کشورهای غربی در یک روز نابود شدند.

وی افزود: این نگاه تمدنی که ما را به عظمت می‌رساند، سنگ را در دست جوان فلسطینی به پهپاد تبدیل کرد .

وی تصریح کرد: آینده برای ما کاملا روشن است و می‌دانیم در نگاه تمدنی ما جایگاه امام زمان(عج) کجاست و ابتدا و انتهای جهان برای ما مشخص است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • اسلامی: تولید رادیوداروها در سازمان انرژی اتمی ایران افزایش خواهد یافت
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • از برهم‌ خوردن مصونیت پروژه سیاسی تا تضعیف اراده دشمن صهیونیستی
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود
  • کانون بسیج هنرمندان آباده، کانون برتر فارس
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدرت اراده ملت ایران در حوادث اخیر ظهور کرد/ لزوم مواجهه با دشمن با تکیه بر نوآوری و ابتکار
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیرو‌های مسلح در حوادث اخیر/اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح/لزوم استمرار نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن