Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با ارسال نامه ای سرگشاده به وزیر امور خارجه، از این وزارتخانه خواست اقدامات لازم جهت آزادی شیخ زکزاکی، این روحانی جلیل القدر را انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با ارسال نامه ای سرگشاده ب وازرت امورخاجه کشورمان، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم نیجریه  بر علیه شیعیان این کشور، اقدامات لازم جهت آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی روحانی مبارز و عالم دینی نیجریه که به علت بیماری حاصل از شکنجه در وضعیت وخیمی است، انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه با بیان اینکه مجموعه وزارت امور خارجه ایران از اقدامات ظالمانه و بی‌رحمانه دولت نیجریه علیه شیعیان این کشور مطلع است آمده است: به خاک و خون کشیدن عزاداران حسینی در حسینیه بقیه الله شهر زاریا و به اسارت بردن  آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی تنها گوشه ای از این جنایات است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه نامه سرگشاده خود به اصل ۱۵۴ قانون اساسی اشاره کرد و می افزاید: بر اساس این قانون وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران موظف است از مبارزات حق طلبانه در هر نقطه از جهان حمایت کند اما چرا هیچ اقدام عملی برای جلوگیری از جنایت‌های دولت نیجریه شیعیان و آزادی این رهبر شیعیان نیجریه انجام نمی گیرد.

این نامه می افزاید: آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی همان فردی است که تمام وجودش  در حُب به امامین انقلاب ذوب شده و تلاش های مجاهدانه این مرد بزرگ موجب تشرف میلیون‌ها نفر از مردم نیجریه به دین مبین اسلام و مذهب شیعه شده است از این رو بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از مجموعه وزارت امور خارجه می خواهد تا اقدامات لازم جهت آزادی این روحانی جلیل القدر که تحت فشار از صهیونیسم بین‌الملل  بوده و اوضاع جسمانی وخیمی دارد انجام دهد.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم