Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اصغر ثنایی در نشست خبری که ظهر یکشنبه در تالار غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بهمن سال گذشته انقلاب اسلامی ایران وارد دهه پنجاه شد و چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن گرفت، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به همین مناسبت سندی راهبردی با عنوان «بیانیه گام دوم انقلاب» منتشر کردند که در این راستا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای پاسخ به دغدغه رهبر معظم انقلاب تصمیم گرفت تا در جامعه نخبگانی بخشی از این سند را برای جامعه تبیین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب تدوین شده است، سندی راهبردی است، تصریح کرد: این سند که کاربرد بین المللی دارد تاریخ مصرف یک ساله و کوتاه مدت ندارد و به دلیل ویژگی و شرایط خاصی که در آن سند نهفته است باید سال‌ها نسبت به اجرای مفاد آن نخبگان علمی کشور برنامه ریزی کنند تا بتوانند به اجرا برسانند.

مدیرکل حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اضافه کرد: در همین راستا دفتر تبلیغات اسلامی نسبت به فراخوان برگزاری «همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی» اقدام کرده است.

وی هدف از برگزاری این همایش را تبیین ابعاد مختلف این بیانیه و گفتمان سازی برای مهم‌ترین مأموریت‌های نسل جوان به ویژه در نهادهای علمی کشور دانست و بیان کرد: از دیگر اهداف برگزاری این همایش تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم برای حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام ثنایی با اشاره به محورهای این بیانیه عنوان کرد: «تحلیل بیانیه گام دوم با رویکرد تمدنی»، «چیستی، چرایی و چگونگی تحقق بیانیه گام دوم»، «تحلیل تجربه و دستاوردهای جمهوری اسلامی در توصیه‌های هفتگانه بیانیه و ارزیابی وضع کنونی آنها» و «نهادهای علمی و بیانیه گام دوم با تأکید بر نقش نسل جوان» محورهای چهارگانه اصلی این همایش هستند که محور چهارم بخش ویژه این فراخوان است.

وی با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه و زمان برگزاری این همایش گفت: علاقمندان به شرکت در همایش گام دوم انقلاب می‌توانند آثار خود را تا پایان مهرماه به دبیرخانه ارسال کنند و این همایش در دهه مبارک فجر کار خود را با حضور علما و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی همایش بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی ادامه داد: ارزیابی آثار توسط کمیته‌های علمی پس از اتمام مهلت ارسال آثار آغاز می‌شود که مسئولیت کمیته‌ها بر عهده پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه‌ها است.

حجت‌الاسلام ثنایی با اعلام آدرس دبیرخانه خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس قم، چهار راه شهدا، ابتدای خیابان معلم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه چهارم، حوزه ریاست دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به صورت حضوری تحویل دهند و یا به نشانی اینترنتی Gaam2.dte.ir ارسال کنند.

کد خبر 4672296

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب دفتر تبلیغات اسلامی قم گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی

سردار علی عظیمی در حاشیه بازدید از مناطق کویری استان سمنان، با تاکید بر ارتقاء توان یگان‌های تکاوری چه در حوزه امکانات و چه در حوزه نیروی انسانی اظهارکرد: پایش کویر ایران با وسعت زیاد به جز با حضور مستمر و استفاده از تجهیزات نوین میسر نبوده و این مهم در دستور کار یگان‌های تکاوری قرار دارد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: شعار سال کشور با توجه به منویات مقام معظم رهبری حول محور تولید بوده و مبارزه با قاچاقچیان یکی از راه‌های تحقق این شعار است.

عظیمی ادامه داد: تدوین برنامه‌های آموزشی ویژه یگان‌های تکاوری و در راستای اجرای ماموریت‌های آنان باید در دستورکار معاونت آموزش بیش از پیش قرار گیرد.

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه ایمن سازی کویر ایران باعث رشد ایران اسلامی می‌شود، گفت: ارتقای سطح امنیت کویر، رویکرد یگان‌های ویژه با تجهیز یگان‌های تکاوری به تجهزات نوین است.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه همکاران در یگان‌های ویژه و یگان‌های تکاوری، این دو یگان را دو بازوی فراجا در تامین امنیت در کشور عنوان و خاطرنشان کرد: همه واحد‌های یگان ویژه مانند اعضای یک پیکرند و باید برای عملکرد بهتر همه پای کار بوده و به لحاظ تئوری و میدانی یاری‌گر هم باشند.

دیگر خبرها

  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • ورود یگان ویژه به کویر برای رشد ایران اسلامی