Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@09:35:58 GMT

زورگیری مرد مسافرنما از زن سالخورده

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۵۵۱

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رضا حیدری رئیس کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت: ساعت ۲۱ جمعه هفته گذشته بیست هشتم تیرماه امسال، خانم مسنی به کلانتری تماس و اظهار داشت: راننده و مسافر یک دستگاه خودروی سواری پراید قصد زورگیری از وی را داشتند که با توجه به حساسیت موضوع ماموران عملیات کلانتری سریعا به محل اعلامی اعزام شدند.

او افزود: خانم سالخورده مدعی بود در خیابان سوار بر خودروی مسافرکشی شده است که پس از طی مسافتی کوتاه، مردی نیز به عنوان مسافر سوار بر خودروی سواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوالی میدان شکوفه مسافر، سلاح سردی را زیر گردنش قرار می‌دهد و می‌گوید باید کیف ات را تحویل دهی. او که به شدت ترسیده بود، شروع به جیغ زدن می‌کند. راننده، خودرو را متوقف و وی را به بیرون انداخته و از محل می‌گریزند.

سرهنگ حیدری گفت: با توجه به اینکه پیرزن موفق شده بود، پلاک خودرو را هنگام فرار متهمان حفظ کند، این شماره پلاک در اختیار تمامی واحدهای گشتی قرار گرفت و پس از ساعتی ماموران موفق شدند خودروی سواری پراید را متوقف و راننده آن را دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

کلانتر محله شهدا گفت: زن سالخورده در همان بدو ورود متهم به کلانتری وی را مورد شناسایی قرار می‌دهد و متهم نیز درحالی که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، به جرم ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را رسیدن به مال هنگفت از طریق کیف پول پیرزن معرفی می‌کند.

سرهنگ حیدری در انتها اعلام کرد: دستگیری متهم دیگر پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد و متهم ۳۵ ساله دستگیر شده با تشکیل پرونده‌ای به مقام محترم قضائی معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: زورگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در تشریح این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل انبار دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

وی ادامه داد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد شرکتی در بستر فضای مجازی اقدام به فروش اینترنتی محصولات دخانی غیر مجاز در غرب تهران می‌کند.

سرهنگ افشاری افزود: پس از تحقیقات و شناسایی متهم پرونده با هماهنگی از سوی مراجع قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس وارد عمل شده و در بازرسی از محل بیش از ۲۴۱۴ عدد انواع دستگاه‌های ویپ و سیگار الکترونیکی با مارک‌های غیر مجاز و نامعتبر را کشف کردند که به همراه متهم به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از میلیارد تومان اعلام کرده گفت: با سرمایه‌گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف ندهید و در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • جزئیات زورگیری‌های وحشیانه در آرایشگاههای زنانه توسط سارقان نقابدار