Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امامی امین ظهر یکشنبه در حاشیه بیست و یکمین جلسه تنظیم بازار استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز ۳ دستور جلسه داشت که به قیمت کالاهای مصرفی و اساسی در سطح استان تهران پرداخته شد. در اکثر کالاها یا توقف افزایش قیمت را داشته‌ایم یا روند قیمت‌ها کاهشی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت مرغ و تخم‌مرغ در سطح استان تهران متغیر بوده است و روند واسطه‌ها در میدان بهمن در عرضه قیمت مرغ و تخم‌مرغ بسیار تأثیرگذار است و منافعی که تولیدکننده از تولید تخم‌مرغ و مرغ می‌برد، کمتر از واسطه‌ها است.

امامی امین بیان داشت: ما تلاش کرده‌ایم که واسطه‌ها از میدان بهمن حذف شوند و این چرخه و زنجیره هر چه تعداد کمتری واسطه داشته باشد، طبیعی است که قیمت مرغ و تخم‌مرغ نیز کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: بخش مهمی از اقدامات ما شکل نمی‌گیرد مگر اینکه تعاونی‌ها، اتحادیه‌ها به این موضوعات بپردازند. به عنوان مثال؛ ما دنبال این هستیم که خود عشایر و اتحادیه‌ها غرفه عرضه مستقیم کالا را دریافت کنند تا با این اقدام شاهد کاهش قیمت باشیم.

وی یادآور شد: البته اینکه عشایر کل بازار تهران را بتوانند تأمین کنند، این اتفاق نمی‌افتد، ولی مجموعه عشایر در کل کشور می‌توانند این اقدام را انجام دهند.

امامی امین تأکید کرد: قیمت سازمان حمایت برای عرضه مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و اگر بالاتر از این قیمت به فروش برسد، قطعاً با متخلفین برخورد می‌کنیم همانط ور که روز گذشته نیز در میدان بهمن با دستور قضائی دو نفر از افرادی که قصد افزایش نامتعارف قیمت مرغ را داشتند دستگیر شدند.

وی بیان داشت: عده‌ای سوءاستفاده می‌کنند و دنبال منافع زودگذر خود هستند و ما شب عید نیز ۳۰ نفر را در میدان بهمن با دستور قضائی دستگیر کردیم، چرا که با واسطه‌گری به دنبال افزایش قیمت‌ها و استفاده خود هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تأکید کرد: در حال حاضر برنامه‌هایی را برای قانونمند کردن و ساماندهی میدان بهمن داریم که به زودی اجرایی خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر عرضه دام سبک و سنگین در عید قربان گفت: یکصد مرکز عرضه دام سبک و سنگین در استان تهران راه‌اندازی خواهد شد که ۴۲ مرکز آن تنها در شهر تهران است.

وی گفت: بخش اعظمی از غرفه ها به عشایر و دامداران داده خواهد شد و ما هر چه بتوانیم واسطه‌ها را در این زمینه کم کنیم، قطعاً شاهد کاهش قیمت نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد: ما سال گذشته ۵۰ هزار رأس دام زنده برای ایام عید قربان در نظر گرفتیم که تنها ۳۷ هزار رأس آن مصرف شد و امسال نیز همین تعداد را برای عرضه دام در نظر گرفته‌ایم.

امامی امین در پاسخ به پرسشی مبنی بر قیمت عرضه دام در ایام عید قربان گفت: آنچه که سازمان عشایری به ما اعلام کرده است، باید در عید قربان قیمت هر کیلو دام سبک بین ۴۲ تا ۴۴ هزار تومان باشد.

کد خبر 4672341

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران دام سبک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مهران مدیری در دور جدید برنامه اسکار، سوالی را درباره مقایسه قیمت برخی اقلام از جمله پیاز، پژو۲۰۶، چیپس، جوراب نانو و آپارتمان با مهمانانش مطرح کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد و در شبکه های مجازی دست به دست شد.

توصیف خنده دار یوسف تیموری از مهران مدیری + فیلم | سکانس پربازدید اسکار

کد خبر 846565 برچسب‌ها خبر مهم مهران مدیری سینمای ایران نمايش خانگي

دیگر خبرها

  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • ۱۵۰۰ کیلو گرم زعفران فردا در بورس کالا عرضه می‌شود
  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • «کنسرو ماهی» صدرنشین گرانی خوراکی‌ها؛ شیرخشک ۵۷ درصد گران شد
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان