Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:21:26 GMT

تعویق لیگ برتر یا بازی در زمین بی‌طرف!؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۳۷۷۵

تعویق لیگ برتر یا بازی در زمین بی‌طرف!؟

در حالی که این روزها حرف و حدیث های فراوانی درباره آماده سازی ورزشگاه های ایران برای برگزاری بازی های لیگ نوزدهم شنیده می شود و برخی اعتقاد دارند به همین دلیل لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تیم های حاضر در لیگ نوزدهم این روزها را در اردوهای تدارکاتی و تمرینات پیش فصل به سر می برند تا بتوانند در زمان تعیین شده برای آغاز بازی های لیگ، تیم آماده ای را روانه مسابقات کنند دستورالعمل عجیبی ، تمرکز مسئولان تیم های لیگ برتر را به هم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستورالعملی که در آن قید شده بود تمامی تیم های حاضر در لیگ نوزدهم باید ورزشگاه های خانگی خود را استاندارد سازی کنند تا همه تیم ها بدون مشکل بتوانند در خانه از تیم های رقیب پذیرایی کنند.

 

پس از این دستورالعمل نیز صحبت هایی از تعدادی از مسئولان برگزار کننده مطرح شده بود مبنی بر این که در صورت عدم استاندارد سازی ورزشگاه ها ، بازی های لیگ نوزدهم با تعویق آغاز می شود و تا سوت پایان استانداردسازی ورزشگاه ها به صدا درنیاید اجازه برگزاری بازی ها داده نخواهد شد. اتفاقی که با مخالفت شدید تعدادی از مربیان لیگ برتری روبرو شد.

 

هرچند مطلب بالا هیچ گاه توسط مسئولان مورد تایید یا تکذیب قرار نگرفت اما امروز حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ برتر در مصاحبه ای عنوان کرد هنوز هیچ کدام از تیم های حاضر در لیگ برتر، درباره پایان روند استانداردی اظهارنظر نکردند.

 

حیدربهاروند با اشاره به تعویق مسابقات لیگ برتر به دلیل فراهم نشدن همین شرایط عنوان کرد: اگرچه باشگاه های لیگ برتری تمرینات آماده سازی خود را آغاز کرده اند و مجدانه به دنبال جذب بازیکن و تمرینات آماده سازی هستند اما متاسفانه این کوشش در بخش استاندارد سازی ورزشگاه های خانگی شان کمتر مشاهده می شود وتاکنون هیچ باشگاه لیگ برتری اتمام کار استانداردسازی ورزشگاه خود را اعلام نکرده است. آن هم در شرایطی که سرمربیان برخی تیم ها تجهیز وزرشگاه ها را اقدامی شایسته و الزامی دانستند.

 

بهاروند تاکید کرد: تاکنون هیچ  باشگاهی به صورت رسمی و کتبی اعلام آمادگی ورزشگاه خانگی خود را با ایجاد الزامات مورد نظر این سازمان اعلام نکرده ، چنانچه اکثریت باشگاه ها آمادگی خود را به صورت رسمی به سازمان لیگ اعلام نمایند این سازمان بلافاصله  پس از بازدید مجدد، اقدامات اولیه را جهت شروع مسابقات انجام خواهد داد و چنانچه برخی باشگاه ها نتوانند ورزشگاه های خود را آماده نمایند مسابقات این باشگاه ها در شهر و استان بی طرف و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر توان صبح پنج شنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان سقز با اشاره به کمبود مسکن، خواستار تلاش ادارات مرتبط برای تسهیلگری در تولید مسکن و تسریع در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن شد.

وی با بیان اینکه پروژه فعال نهضت ملی مسکن یک‌هزار و ۲۰۰ واحدی بر اساس بازدید میدانی و گزارش خود پیمانکار پروژه، دارای پیشرفت مناسب نیست خواستار نظارت و پیگیری اداره راه و شهرسازی و تلاش جدی پیمانکار برای تسریع در آماده سازی آن شد.

فرماندار سقز با اشاره به اهمیت اشتغال در صنعت ساختمان، خواستار تلاش و جدیت اعضا به ویژه شهرداری‌ها، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و نظام مهندسی برای تسهیلگری در این امر شد.

توان تصریح کرد: بر اساس پیشنهادات شورای مسکن استان، زمین‌های ملی اطراف روستاهایی که برای واگذاری به متقاضیان واجد شرایط روستایی ثبت نام شده در سامانه طرح نهضت ملی مسکن مدنظر است، برای آماده سازی و اقدامات بعدی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تحویل شود.

فرماندار سقز همچنین از مدیران بانک‌ها خواست تا بر اساس سهمیه ابلاغی نسبت به پرداخت تسهیلات بانکی به نهضت ملی مسکن، تسریع نمایند.

وی با اشاره به اراضی پشت شهرک دانشگاه عنوان کرد: مشکل ۵ تعاونی از زمین‌های پانزده گانه تعاونی‌ها و یک شخص برطرف شده و شهرداری باید نسبت به صدور دستور نقشه و پروانه مطابق ضوابط و مقررات برای تعاونی‌هایی که عملیات آماده سازی را به انجام رسانده و دارای طرح تفکیکی کمیسیون ماده ۵ هستند و با شهرداری توافق کرده‌اند، اقدام نمایند.

توان بر بازپس‌گیری اراضی به اشخاص در صورت عدم احداث، تقویت توان مالی سازندگان، پیگیری اراضی ملی محدوه روستاها، ضرورت تهیه بسته‌های تشویقی برای نوسازی و بهسازی واحدهای بافت فرسوده، نظارت بر قیمت و کیفیت بتن‌های آماده، تزریق تسهیلات بانکی، رفع مشکل آسانسور مسکن‌های مهر، واگذاری زمین در صاحب و سنته برای طرح نهضت ملی مسکن و برگزاری جلسات شورای مسکن هر دو هفته یک بار، تاکید کرد.

کد خبر 6081708

دیگر خبرها

  • پیام آماده بازگشت به ترکیب سپاهان
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • تولید مسکن در سقز به جد رصد و تسهیلگری شود
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • آماده سازی زمین مسکن ملی در کوی ولیعصر سرکان
  • تمرین بهاری استقلال با لباس‌های چریکی (عکس)
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن