Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: با پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات در بخش مشاغل خانگی برای دو هزار و ۳۰۰ نفر شغل ایجاد شد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید مازندرانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: سهم استان در طرح مشاغل خانگی 17 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که تاکنون 28 میلیارد و 700 میلیون تومان طرح معرفی و از تسهیلات برخوردار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تنوع رسته‌ها‌ برای برخورداری از این تسهیلات گفت: با اجرایی شدن طرح‌های مشاغل خانگی در استان دو هزار و 300 نفردر این بخش صاحب شغل می‌شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: از اعتبارات رونق تولید سال 97 که پرداخت آن تا پایان مرداد ماه امسال هم ادامه دارد تا کنون حدود یک‌هزار میلیارد تومان تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی پرداخت شده است.

سهم صندوق توسعه ملی از تسهیلات اشتغال پرداخت نشدکردستان| دولت واحدهای صنفی ایجادکننده اشتغال برای معلولان را تشویق کندسهم اشتغال پایدار از تسهیلات اشتغالزایی کمرنگ است

وی گفت: همچنین تاکنون 320 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت برای ایجاد بنگاه‌های اقتصادی و واحدهای تولیدی کوچک اختصاص یافته است.

مازندرانی با یادآوری تحقق 148 درصدی تعهد اشتغال استان در سال گذشته بیان داشت: با اینکه برنامه ابلاغی به استان ایجاد حدود 20 هزار شغل بود اما با تلاش دستگاه‌های مختلف در پایان سال 29 هزار و 600 شغل در سامانه رصد به ثبت رسید.

وی یکی از دلایل ایجاد بیش از 29 هزار شغل در استان را پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله طرح اشتغال روستایی دانست و گفت: تاکنون 313 میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و 950 طرح پرداخت شده که زمینه اشتغال 6 هزار نفر را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال تعهد شده استان مطلوب بوده است، ابراز داشت: برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های این حوزه باید دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: طی ارزیابی شش ماهه نخست سال گذشته در موضوع تعهد اشتغال ایجاد شده، استان سمنان توانست بین استان‌های کشور رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

استاندار سمنان بابیان اینکه بانک‌های عامل باید برای تخصیص ۱۰۰ درصدی تسهیلات تبصره ۱۸ تلاش بیشتری انجام دهند، ابراز داشت: رسیدن به بیش از این میزان می‌بایست در دستور کار بانک‌ها قرار گیرد.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در مراجعات مردمی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان سمنان بالغ بر یکصد و ۱۱ هزار درخواست به ثبت رسید که پیگیری و رسیدگی خواهند شد.

وی افزود: اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان در حوزه‌های اقتصادی و عمرانی به نسبت دور قبل سفر با رشد بسیار چشمگیری همراه بود که امیدواریم این اعتبارات بتواند سهم اشتغال استان را افزایش دهد.

کد خبر 6086383

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • تسهیلات اشتغال برای رهاشدگان از دام اعتیاد
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر