Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: از نفرات جذب شده راضی هستیم و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی در صورت نیاز با بازیکنان مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد که بعداً مشکلی ایجاد شود.
مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات تیم فوتبال سپاهان، اظهار کرد: استنلی امشب به اردوی تیم در ترکیه اضافه خواهد شد و با توجه به نیاز و درخواست تیم شاید دو بازیکن دیگر نیز جذب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به شایعه مذاکره باشگاه سپاهان با یک بازیکن آسیایی، گفت: بر اساس نیازی که به ما اعلام شده است اگر با بازیکنی به توافق رسیدیم اعلام خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان، تصریح کرد: با توجه به اینکه تاریخ شروع لیگ همچنان مشخص نیست، فرصت برای مذاکره داریم و در آرامش کار خود را دنبال خواهیم کرد. عجله‌ای برای این موضوع نداریم و بازیکنی را که مد نظرمان باشد جذب خواهیم کرد.
تابش تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال باید در سه جبهه به رقابت با حریفان بپردازیم و مسابقات آسیایی در اواخر بهمن ماه آغاز خواهد شد، نیم فصل لیگ برتر تمام شده و اجازه جذب بازیکن در آن مقطع را نیز خواهیم داشت و در صورت نیاز به تقویت تیم اقدام خواهیم کرد.
وی خاطر نشان کرد: اکنون تیم خوبی را آماده کرده‌ایم و از نفرات جذب شده راضی هستیم. بر اساس نظر کادرفنی و سرمربی تیم بازیکنان جذب شدند که البته خود ما نیز آن‌ها را قبول داریم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص مذاکره با شایان مصلح، گفت: اسم هیچ بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد و بر اساس نیاز تیم و نظر کادرفنی با بازیکن مذاکره خواهیم کرد، اما اسم بازیکنی را اعلام نخواهیم کرد.
کدخبرنگار:13039

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال باشگاه سپاهان ترکیه فوتبال لیگ برتر نیم فصل قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان از سوی جهان نجاتی اعلام شد.

طرفداری | اردوی تدارکاتی تیم ملی دختران جوان به میزبانی تهران از ۱۵ تا ۲۱ فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی جوانان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

نازنین منصورالوارث (اصفهان)
مریم دینی، تانیا جهانشاهی، فاطمه رضایی، شادان شاه میری، نازنین یوسفی (تهران)
پرستو ایزدی، مائده بیرنگ، فاطمه صالحی (گیلان)
مینا بابویه، آریانا جوزانی، مهدیس رستمی، اسماء قاعدی، فاطمه نوری (فارس)
آریسا کوهگرد، سمیه اسماعیلی (کردستان)
اسراء شیرعلی پور (آذربایجان شرقی)
عسل قاجاریان (خراسان رضوی)
ستایش فیض رحیمی (کرمانشاه)
زینب خلیلی (بوشهر)
فاطمه زهرا محسنی، زهرا خانلرزاده (مازندران)
پرنیا رحمانی (قزوین)
مهرناز عزت آبادی (کرمان)
آتنا توفیق، بیتا خزایی (همدان)

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • پایان قرارداد ۲۴بازیکن استقلال و پرسپولیس در پایان فصل؛ زمین سوخته مدیران دولتی درانتظار خریداران سرخابی!
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • مشکلات بیمارستان رازی شهر ایلام رفع شود
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان