Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@15:44:46 GMT

تغییرات جدید در برنامه پرطرفدار شبکه 5 /تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۰۸۱

گودرز عزیزی تهیه کننده برنامه «به خانه بر می‌گردیم» در توضیح بیشتر گفت: در طراحی دکور جدید این برنامه سعی کردیم، از عناصر معماری ایرانی – اسلامی استفاده کنیم.

 

اخبار فرهنگ و هنر _ وی اضافه کرد: دکور برنامه شیبه یک خانه است و تفکیک فضایی در بخش‌های مختلف آن دیده می‌شود.

عزیزی ادامه داد: در طراحی فضا‌های داخلی و مبلمان این دکور از رنگ‌های گرم استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از قابلیت‌های این دکور این است که در آکسسوار به معماری اقلیمی شهر‌های مختلف ایران عزیزمان اشاره شده است.

تهیه کننده برنامه «به خانه بر می‌گردیم» ادامه داد: در دکور این برنامه فضا‌های مختلفی مانند آشپزخانه، فضایی مختص بخش هنری، پزشکی، سلامت، کودک و خانواده جانمایی شده است و سعی دارد یک فضای گرم و صمیمی خانواده ایرانی را در قاب تصویر نمایش دهد و فهیمه شعبانی طراحی این دکور است.

عزیزی همچنین یاد آور شد: برنامه قدیمی و پرمخاطب «به خانه بر می‌گردیم» بر اساس نظر سنجی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما با ۲۳.۷ درصد مخاطب و ۸۸.۹ درصد رضایت در رتبه ششم پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون قرار گرفته است.

این برنامه امروز با اجرای قاسم بی نیاز و ژیلا امیر شاهی روانه آنتن می‌شود.

برنامه «به خانه بر می‌گردیم» یک برنامه ترکیبی زنده از گروه خانواده و کودک است که از شنبه تا پنج شنبه هر هفته به تهیه کنندگی گودرز عزیزی و با اجرای محمد نظری، فاطمه راد، راحله امینیان، قاسم بی نیاز، ژیلا امیر شاهی و .. ساعت ۱۷ و به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود. دعوت از کارشناسان و صاحب نظران حوزه پزشکی، هنری، آشپزی و.. از بخش‌های مهم این برنامه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ژیلا امیرشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز بیشترین تحقق بودجه در تاریخ شهرداری در سال گذشته را عملکرد مطلوبی برای شهرداری و شورا دانست و گفت: بر همین اساس نیازمند تشریح و ‌واکاوی برنامه و بودجه شهرداری هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا نوای باغبان صبح امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در یکصد و نود و یکمین جلسه شورا در سخنرانی میان دستور خود بر لزوم تدوین برنامه پنج ساله شهرداری تاکید و اظهار کرد: شورا و شهرداری نیازمند طراحی برنامه پنج ساله است تا با فقدان برنامه پیش نرویم.

وی با تاکید بر ارائه هرچه سریع‌تر برنامه پنج ساله توسط شهرداری تبریز، افزود: چشم‌انداز ۱۲ ساله برنامه شهرداری تبریز موجود است و باید با برنامه پنج ساله تطبیق داده شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به ضرورت افزایش اتوبوس‌های شهری در تبریز تصریح کرد: تقریباً ۴۰۰ اتوبوس در تبریز فعالیت می‌کند در حالی که نیازمند یک هزار و ۲۰۰ دستگاه هستیم. همین فاصله خرید ۲۰۰ اتوبوس دیگر را ضروری می‌سازد.

نوای باغبان ادامه داد: تنها کارخانه اتوبوس سازی تبریز ۸۰ دستگاه اتوبوس آماده دارد و بر اساس قرارداد منعقد شده توسط شهرداری مقرر شده از هر شرکتی که مقدور بود اتوبوس خریداری شود.

وی با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی معیار شورا و شهرداری است، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در خصوص تعرفه عوارض به شهروندان و کارکنان ضرورت دارد تا طبق تعرفه عمل شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: بیش از هزار میلیارد تومان سهم بانک شهر متعلق به شهرداری تبریز است، با توجه به اینکه بانک مرکزی سهام بانک شهر را ۲۵ برابر می‌کند، این تغییرات فرصتی برای مدیریت شهری است و نیازمند جلسه با مدیران این بانک هستیم.

نوای باغبان افزود: بخشی از هزینه‌های جاری شهرداری می‌تواند از محل درآمد سهام این بانک تأمین شود و باید این سرمایه گذاری را مدیریت کنیم.

کد خبر 746551

دیگر خبرها

  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • ما نخبه نیستیم، عدالت آموزشی در اغماست! / سهم ثروت برای قبولی در رشته‌های پرطرفدار چقدر است؟ +فیلم
  • ابهام بر سر طراح چینی‌خانه/ آیا شیخ بهایی در اردبیل یادگاری دارد؟
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • آغاز به کار جشنواره فجر «معماری» / فراخون جایزه ۴ میلیاردی برای طراحی خانه جشنواره
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز