Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی «رحیم سرهنگی» افزود: رویکرد اصلی این جشنواره، شناسایی و معرفی بنگاه های غیردولتی است که نوآوری منجر به رشد دارند.

وی اظهار داشت: هدف سیزدهمین جنشواره کارآفرینان برتر انتخاب کارآفرینانی است که تلاش‌های آنها موجب تحول قابل توجهی بر صنعت پیرامون شان شده است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی ادامه داد: جشنواره کارآفرینان برتر بر اساس بررسی اطلاعات و داده‌های رشد بنگاه ها و از طریق داوری های تخصصیِ مجازی و میدانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون, کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینان می توانند برای شرکت در این رقابت در سامانه کارآفرینان برتر www.karafarinanebartar.ir ثبت نام کنند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهلت شرکت در نخستین جشنواره خیمه شب بازی با توجه به استقبال گسترده علاقمندان تمدید شد وهنرمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت آثار خود را ارسال کنند.

نخستین جشنواره خیمه شب بازی با انتشار فراخوان دعوت از گروه‌های نمایشی، کار خود را آغاز کرده است. این جشنواره به میزبانی خانه موزه خیمه شب بازی ایران از هنرمندان این حوزه در سراسر کشور دعوت می‌کند در این رویداد شرکت کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند به سایت خانه موزه خیمه شب بازی ایران با آدرس https://manacultureforum.com مراجعه کنند. شماره تماس ۰۹۱۰۴۰۳۳۵۸۷ نیز پاسخگوی سوالات خواهد بود.

آثار ارسالی پس از بررسی اولیه برای شرکت در رقابت دعوت خواهند شد وعلاقه‌مندان به شرکت در جشنواره پس از دانلود و تکمیل فرم، فرم تکمیل شده را بهمراه سایر مدارک به آدرس: بلوار کشاورز. خیابان وصال شیرازی. کوچه اسلامی ندوشن. پلاک ۶ - کد پستی: ۱۴۱۷۷۵۴۷۷۱، خانه فرهنگ مانا از طریق پست یا بصورت حضوری ارسال نمایند

لازم به ذکر است نخستین جشنواره سراسری خیمه شب بازی ایران از تاریخ ۲۸ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • کمین باشگاه قطری برای ستاره های پرسپولیس؛ این سه نفر را می‌خواهیم!
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور است
  • ۸۵ درصد مدارس کشور اتاق بهداشت ندارند | جای خالی ۱۶ هزار مربی سلامت در مدارس