Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی  در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سبزوار گفت: حرکت نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی و کسب رضایت مردم است.

او تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی مجاهدانی هستند که برای برقراری و حفظ امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین افتخار برای پلیس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید گفت: نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با کالای قاچاق موفق تر از پارسال عمل کرده و مصمم هستیم در مبارزه با ورود کالاهای غیر مجاز برخورد لازم را داشته باشیم.


احمد برادران فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به نقش مؤثر نیروی انتظامی در حفظ امنیت کشور گفت: امنیت پایدار با حضور و مشارکت مردم برقرار می‌شود.


او ادامه داد: با همدلی و انسجام بین دستگاه‌های اجرایی، اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی امنیت مطلوبی در سبزوار فراهم شده که این موضوع تمایل به سرمایه گذاری در شهرستان را افزایش داده است.


در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد هاشمی که به افتخار بازنشستگی نائل شد قدردانی و سرهنگ حسین بیات مختاری به عنوان فرمانده انتظامی  سبزوار معرفی شد.

 

انتهای پیام//ف.ص

 

تودیع و معارفه فرمانده انتظامی سبزوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان

 سردار یحیی الهی در  حاشیه توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز چندین مرحله عملیات ضرزتیجداگانه در سطح حوزه استحفاظی استان اجرا شد.
وی، از دستگیری ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی موادمخدر و کشف ۲۳۵ کیلوگرم انواع موادمخدر و دستگیری ۳۳ سارق و ۴ مال‌خر خبر داد.
فرمانده انتظامی لرستان، کشف ۶۸ هزار و ۱۹۱ قلم انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و توقیف ۴ دستگاه خودرو سبک قاچاق‌بر، ۴ دستگاه کامیون و دستگیری ۹ نفر در این رابطه را از دیگر نتایج طرح عنوان کرد.
الهی بیان داشت: در این طرح ۴ ارازل و اوباش دستگیر، ۹۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و ۹۶ مجلوب و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی دستگیر شد.
وی تصریح کرد: همچنین در این طرح ۱۵۸ دستگاه خودرو و تعداد ۳۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • افزایش ۴۱ درصدی مصوبات سفر رییس جمهور در حوزه آبرسانی گناباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان