Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رضا آذری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: تمرینات خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم. تمام بازیکنان آماده هستند و انگیزه دارند که با تمام وجود برای استقلال بازی کنند.

وی با اشاره به مشکلات مالی‌اش تصریح کرد: قرارداد من خیلی پایین‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوست دارم به من هم مانند سایر بازیکنان جوانی که به استقلال می‌آیند، نگاه کنند. فصل گذشته آنقدر مشکل داشتم که چندین بار از پژمان منتظری پول قرض کردم. شرایط من، سجاد آقایی و شاهین طاهرخانی به لحاظ مالی خیلی خوب نیست.

«اختلاف مبلغ قراردادم با سایر بازیکنان از 10 برابر هم بیشتر است.»، هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله بیان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، اما می‌خواستم در استقلال بمانم، چرا که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم است. من چهار سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و می‌خواهم همچنان برای این تیم بازی کنم.

آذری درباره شرایط خودش در آستانه نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر نیز گفت: فصل گذشته در هفته‌ اول برای استقلال بازی کردم. سبک فوتبالم طوری نبود که کسی تصور کند جوان و خام هستم. با اینکه می‌توانستم بیشتر بازی کنم، اما دلایل غیرفوتبالی باعث شد که بازی نکنم، همان دلایلی که باعث شد استقلال قهرمان نشود، تیمی که به گفته بزرگان استقلال بهترین تیم 10 سال اخیر بود. از طرفی، در اواخر فصل مصدوم شدم و زیر تیغ جراحی رفتم.

وی در پایان یادآور شد: در ابتدای تمرینات این فصل استراماچونی شناخت کافی از ما نداشت و چهره‌های شناخته‌تری مثل وریا غفوری، سیدحسین حسینی و فرشید اسماعیلی را می‌شناخت. در ادامه شرایط طوری رقم خورد که توانستیم اعتماد استراماچونی را جلب کنیم. البته او به همه‌ی بازیکنان به یک شکل نگاه می‌کند و نام‌ها برای این مربی مهم نیست. امیدوارم بتوانم در تیم استراماچونی بازی کنم و استقلال نیز با او نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم به آبادان، به نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت نرسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان، مربیان و کادر همراه پرسپولیس عصر امروز (پنجشنبه) و بعد از انجام آخرین تمرین پیش از بازی با نفت راهی آبادان شد.

طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بود نشست خبری اوسمار ویرا پیش از این دیدار ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه تختی انجام شود، اما با توجه به تأخیر در پرواز سرخپوشان به آبادان، سرمربی برزیلی به این کنفرانس نرسید.

علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در این باره گفت: متأسفانه به دلیل تأخیر پیش آمده در پرواز تیم، نتوانستیم در نشست خبری حاضر شده و در خدمت خبرنگاران عزیز در شهر آبادان باشیم. اوسمار هم علی‌رغم میل باطنی برای حضور در نشست، با توجه به شرایط پیش آمده از رسانه‌های محترم محلی عذرخواهی کرد. به امید خدا فردا بعد از بازی در خدمت اصحاب محترم رسانه خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • سرمربی پرسپولیس به نشست خبری نرسید
  • تأخیر در پرواز پرسپولیس به آبادان/ اوسمار به نشست خبری نرسید
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • بازیکنان شمس آذر برای بازی با استقلال ممنوع المصاحبه شدند
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم