Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:48:18 GMT

شكوفایی كشور نیازمند توجه به دانشگاه است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۲۱۲

شكوفایی كشور نیازمند توجه به دانشگاه است

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عبدالرضا قاسم‌پور، معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس امروز، 30 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی، بر نقش و جایگاه فرهنگیان، دانشجویان، اساتید و جوانان در هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۷۴ درصد از شهدای جنگ جوانان ۱۷ تا ۲۴ ساله بودند، افزود: همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب چهره‌های علمی و اساتید دانشجویان و دانش‌آموزان نقش برجسته‌ای داشتند امروز نیز در توسعه کشور نقش اثرگذار و تعیین کننده‌ای برعهده دارند.

معاون‌توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس یادآور شد: اگر به دانشجو و دانشگاه توجه نشود خبری از رونق توسعه و شکوفایی کشور نخواهد بود.

قاسم‌پور، دانشگاه فرهنگیان را یک دانشگاه استراتژیک و مأموریت‌گرا برشمرد و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب در این دانشگاه و تاکید بر توسعه کمی و کیفی از سوی ایشان نشان دهنده اهمیت دانشگاه فرهنگیان است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان به تربیت نیروی انسانی متخصص می‌پردازد، اظهار کرد: این نیروهای متخصص در کسوت معلم آینده‌سازان کشور را تعلیم خواهند داد.

معاون‌ توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس همچنین از متولیان دانشگاه فرهنگیان خواست، در توسعه استان اثرگذار بوده و از ظرفیت‌های مختلف در این راستا بهره بگیرند.

قاسم‌پور از رئیس جدید دانشگاه خواست بیانیه گام دوم‌انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری تبیین شده است را سر لوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: نگاه جهادی و انقلابی در مدیریت، توجه به نیروی مستعد و کارآمد و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان از جمله محورهای بیانیه گام دوم انقلاب است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: از ریاست جدید دانشگاه فرهنگیان استان انتظار داریم با برقراری وحدت و همدلی از ظرفیت‌های و توانمندی‌های درون دانشگاه به خوبی استفاده کرده و تعامل مثبت با سایر ادارات و بخش‌های خصوصی در جهت رفع مشکلات و توسعه کمی و کیفی دانشگاه و اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شكوفايي كشور توجه به دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد.

کد خبر 6080347

دیگر خبرها

  • مدیریت هوشمندنیاز اساسی مازندران در آموزش عالی
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلیمتر سبب سیلاب‌ در هرمزگان و سیستان وبلوچستان شد
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • نگاه ویژه‌ای به دانشگاه داریم
  • بارش‌های بالای ۲۰۰ میلی‌متر سبب سیلاب‌ در ۲ استان شد
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • نجات ۷۰ سرنشین ۳ اتوبوس گرفتار سیلاب