Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعزام کاروان سلامت به دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی گفت: ۳ هزار نفر از اهالی ۲۹ روستای بخش دیشموک از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پرویز یزدانپناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاروان 50 نفره در قالب 10 تیم پزشکی داوطلب از جامعه بسیج پزشکان شامل دندانپزشک، ماما، روانشناس، پرستاربهداشت به صورت ده گردشی به مدت  سه روز به 3 هزار نفر از اهالی 29 روستای دو بخش دیشموک و قلعه رئیسی خدمات لازم را ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با توجه به تفاهم نامه انجام شده بین دانشگاه علوم پزشکی، سپاه فتح و کمیته امداد امام خمینی(ره) تیم‌های بهداشت و درمانی به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند تا خدمات لازم را به مردم آن مناطق به صورت رایگان ارائه کنند.

خراسان رضوی| طعم شیرین محرومیت‌زدایی در اردوهای جهادی؛ 65 جهادگر در مناطق محروم نیشابور حضور می‌یابندکهگیلویه و بویراحمد| پایان 40 سال انتظار؛ محروم ترین دهستان ایران گازدار می‌شودطرح هجرت با محوریت محرومیت‌زدایی در استان اردبیل اجرا می‌شود

یزدانپناه در صورت تشخصیص پزشک بیمار روستایی به پزشک متخصص ارجاع می‌شود، ابراز کرد: همکاری سپاخ فتح و کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای اجرای این طرح قابل تقدیر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از اولویت‌های مجموعه این دانشگاه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مناطق محروم و کمتر برخوردار و همچنین بهره مندی عادلانه خدمات است.

انتهای پیام/ ز

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ همکاران پر تلاش مجموعه بهداشت با پای پیاده و حمل لوازم مورد نیاز در کوهپایه ها و دره های بسیار صعب العبور ، جلوه های زیبایی از ایثار و ازخودگذشتگی در راه سلامتی جامعه را به نمایش گذاشتند.

غربالگری دیابت و فشارخون ، ویزیت سالمندان ناتوان در منزل به همراه توزیع دارو ، مراقبت زنان باردار، شناسایی موارد جدید مبتلا به دیابت و ارجاع بیماران از جمله خدمات ارائه شده می باشد.

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • ارائه ۴۱۰ مورد خدمات رایگان دندانپزشکی در سروآباد
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند