Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر خاکی‌صدیق، در آئین تکریم دکتر مجتبی شریعتی نیاسر و معارفه خود که امروز (یکشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که عمرم را در راه خدمت به آموزش عالی کشور عزیزمان ایران قرار داده و از اینکه عضوی از خانواده بزرگ آموزش عالی هستم افتخار می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به عنوان رئیس سابق دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین طوسی که حدود ۱۰ سال و مسئولیت آن در دو دوره را برعهده داشتم، شاهد بودم که در پنج سال اخیر همکاران‌مان در وزارت علوم چه در این دوره و چه در دوره قبل، تلاش خالصانه‌ای در جهت اصلاح امور داشته‌اند.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: قرار گرفتن در جای کسی همچون دکتر شریعتی نیاسر که انسان بسیار فعال و پرانرژی هستند سخت است و بنده امیدوارم که بتوانم جای ایشان را پر کنم. خدماتی که ایشان انجام داده‌اند قابل تحسین است.

دکتر خاکی‌صدیق در ادامه گفت: طبیعتاً با توجه به مخاطبان گسترده و متنوع آموزش عالی، چالش‌ها و مشکلاتی نیز وجود دارد که الحمدلله با پی‌گیری‌های انجام شده، بخش اعظمی از این مسیر طی شده و امیدوارم که بتوانم راهشان را ادامه داده و اصلاحات لازم را براساس تجربیاتی که دارم، انجام دهم.

دکتر خاکی صدیق در پایان سخنانش ضمن قدردانی از اعتماد و حسن نظر دکتر غلامی اظهار داشت: از کلیه همکاران و بزرگانی که در این جمع حضور دارند و یا ندارند، نیز می‌خواهم که اگر نظری، برنامه‌ای و یا راه حلی برای مرتفع کردن مشکلات آموزشی دارند لطفاً ارائه دهند؛ بدون شک در حوزه معاونت آموزشی نیازمند نظرات و راهنمایی‌های ارزشمند شما عزیزان هستیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش عالی خانواده علوم تحقیقات و فناوری معارفه معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم؛ مهدی نصر اصفهانی با اشاره به  برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی زیر نظر زهرا رشیدیان؛ طراح، مدرس و پژوهشگر حوزه طراحی طلا و جواهر در قم اظهار کرد: این دوره به مدت سه روز با حضور تعدادی از هنرمندان قمی برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم افزود: آموزش مبحث انگشتر (نمای تاپ) و آموزش ریدیزاین انگشتر (با محوریت بازار هدف) و (خلاقیت در تولید محصول) از جمله اهداف این دوره آموزشی بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین آموزش ترسیم چندین مدل انگشتر مناسب بازار در نمای پرسپکتیو و ایجاد خلاقیت (بازی با اشکال هندسی) یکی دیگر از هدف‌های دوره آموزشی مذکور بود.

زهرا رشیدیان، مدرس این دوره آموزشی دارنده ۲۳ مقام در مسابقه‌های بین‌المللی طراحی طلا و جواهر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • اصلاح حکمرانی آموزشی بر پایه دانش و اخلاق
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • دانشجوی باکیفیت هرجا که باشد باید حمایت شود
  • مراکز دانشگاهی تجمیع می شوند/ ضعف نظام آموزشی
  • انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران