Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران پرسپولیس در خصوص مشکلات روز این باشگاه دور هم جمع می شوند.

طرفداری- در جلسه این هفته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی به برانکو و اسپانسر این باشگاه بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

به گزارش فارس، به دلیل سفر ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به ترکیه به همین دلیل جلسه این هفته هیأت مدیره این باشگاه یک روز دیگر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در روزهای شنبه برگزار می‌شد اما سفر عرب به ترکیه باعث شد تا اعضای هیأت مدیره در هفته جاری یک روز دیگر دور هم جمع شوند.

صحبت در خصوص لیست تیم پرسپولیس در فصل آینده، مسائل مربوط به اسپانسر پرسپولیس و همچنین موضوع شکایت برانکو از پرسپولیس از جمله مواردی است که اعضای هیآت مدیره این باشگاه درباره آن بحث و بررسی خواهند کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار سال یک دستور عملیاتی است

حجت الاسلام علی خاتمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان گفت: مسوولان باید در خصوص تحقق مشارکت مردم در تولید، طرح بدهند.

وی ادامه داد: ریل گذاری برای تحقق شعار سال وظیفه مهم مدیران و صاحب نظران است.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و گفت: تبیین و اهمیت این موضوع به صورت مکرر بیان شده و نیاز است تا نتیجه اقدامات و فراهم کردن زمینه ها پیگیری شود.

حجت الاسلام خاتمی بر لزوم تشویق جوانان به فرزند آوری تاکید و اظهار کرد: اصل تشویق، رفع نگرانی هایی است که جوانان مطرح می کنند، از طرفی نگران معیشت بودن شک کردن به وعده خدا برای روزی رسانی به بندگان است.

وی به عملیات وعده صادق و موفقیت آن اشاره کرد و گفت: در این خصوص دوست و دشمن به اقتدار ایران اعتراف کردند از این رو نباید بگذاریم این موضوع فراموش شود.

امام جمعه زنجان گفت: عملیات وعده صادق که پاسخ مشروع ایران بود، حس غرور ملی را تقویت و دل مردم را شاد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • درویش برکنار خواهد شد؟؛ قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • با واگذاری پرسپولیس، درویش برکنار خواهد شد؟ | قبل از رفتن تمدید یک نفر قطعی است
  • معضل ۱۳۰ میلیارد تومانی درویش در پرسپولیس/ اردیبهشت خطرناک!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت صبا فولاد خلیج فارس
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود