Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

کاربران فضای مجازی در واکنش به اظهارنظر جنجالی رئیس‌جمهور پیشین کشورمان درباره مذاکره با آمریکا، هشتگ #احمدی‌_نژاد را داغ کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین کشورمان، با اظهارنظرات جنجالی خود پس از پایان دوران ریاست جمهوری همواره در صدر اخبار قرار می‌گیرد. اظهارنظر جنجالی احمدی‌نژاد در مصاحبه جدید او با نیویورک تایمز واکنش کاربران فضای مجازی با هشتگ #احمدی‌_نژاد را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور پیشین ایران در مصاحبه‌ با نیویورک‌تایمز در اظهارنظری قابل‌تأمل خواستار گفت‌وگو برای حل اختلافات ریشه‌ای بین ایران و آمریکا شد، اختلافاتی که به گفته احمدی‌نژاد فراتر از موضوع برجام و مسئله هسته‌ای ایران است.

احمدی‌نژاد در این مصاحبه تلفنی ادعا کرد که تا به حال ۳ بار برای ترامپ نامه نوشته است و رئیس جمهور آمریکا را مرد عمل خواند! انتشار این سخنان احمدی‌نژاد در رسانه‌های مختلف واکنش تند کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت، چراکه این اظهارنظر او دقیقاً برخلاف آن چیزی است که بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کرده‌اند.

در ادامه نمونه‌هایی از نظرات کاربران فضای مجازی که با هشتگ #احمدی‌_نژاد در واکنش به مصاحبه او منتشر شده است، می‌بینید:

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: احمدی نژاد مذاکره آمریکا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!

رئیس‌جمهور اوکراین برای دومین بار در یک ماه گذشته به مسئله مذاکره با روسیه پرداخت و آن را ممکن دانست.

به گزارش ایسنا، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین بار دیگر آغاز مذاکرات صلح روسیه و اوکراین برای پایان جنگ را ممکن دانست.

زلنسکی در گفتگو با یک روزنامه‌نگار فرانسوی با اشاره به نشست صلح اوکراین که قرار است در ماه ژوئن به میزبانی سوییس برگزار شود، گفت: «فکر می‌کنم اگر همه ما (در نشست سوییس) اتفاق‌نظر داشته باشیم، سندی را با دست‌کم سه ماده آماده می‌کنیم تا مورد بررسی قرار گیرد. اگر تمام دنیا متقاعد شود که این مفاد عادلانه هستند، راهی پیدا می‌کنیم تا روسیه آن را بپذیرد.»

رئیس‌جمهور اوکراین در اواخر ماه میلادی گذشته هم در گفت‌وگویی از خواسته پیشین خود برای بازگشتن مرز‌های دو کشور به وضعیت ۱۹۹۱ (پس از فروپاشی شوروی) عقب‌نشینی کرده و گفته بود مذاکرات می‌تواند بدون تحقق این شرط هم برگزار شود. او در آن زمان گفت اگر اوکراین بتواند وضعیت مرز‌های ۲۰۲۲ (پیش از آغاز جنگ) را احیا کند، روسیه حاضر به مذاکره خواهد شد.

زلنسکی در گفت‌وگوی امروز خود با بیان اینکه نمی‌خواهد روسیه «تن‌ها طرح دیپلماتیک کارآمد و توانای موجود برای پایان جنگ را نابود کند» گفت از کشور‌های شرکت‌کننده در نشست صلح سوییس درخواست خواهد کرد تا مسکو را به پذیرش شروط کی‌یف وادار کنند.

در ۱۵ و ۱۶ ژوئن (۲۶ و ۲۷ خرداد) حدود ۱۲۰ نفر از سران کشور‌های جهان در سوییس گرد هم می‌آیند تا درباره صلح اوکراین گفتگو کنند؛ اما وزیر خارجه سوییس اعلام کرده است که نمایندگان روسیه به این کنفرانس دعوت نخواهند شد.

دیگر خبرها

  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • زالوژنی رسما سفیر اوکراین در انگلیس شد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است