Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از مصدومیت 6 نفر در دو حادثه واژگونی در جاده‌های این استان در امروز 30 تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی آقا یحیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حادثه اول که حدود ساعت 5 و 8 دقیقه بامداد امروز یکشنبه در کیلومتر 70 محور دامغان به سمنان اتفاق افتاد، یک‌ دستگاه پراید واژگون شد که 2 نفر سرنشین آن دچار مصدومیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یک نفر از این دو مصدوم بر اثر شدت حادثه در خودرو محبوس شده بود که نجاتگران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات به رهاسازی وی اقدام کردند و هر دو نفر را جهت ادامه درمان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان افزود: در حادثه دیگر که در حوالی ساعت 5 و 15 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد یک‌دستگاه پراید در کیلومتر 61 محور سرخه - آرادان واژگون شد که از 5 نفر سرنشین آن 4 نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس و هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش‌های پیشین مسوولان استان، سمنان به لحاظ شاخص واژگونی خودرو در رتبه نخست کشور قرار دارد و واژگونی عامل حدود 70 درصد تصادفات رانندگی در جاده‌ای این استان پهناور را تشکیل می‌دهد.

کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

این دو سانحه به فاصله زمانی کمتر از هفت-هشت دقیقه و فاصله مکانی کمتر از حدود 100 کیلومتر از همدیگر به وقوع پیوستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه سمنان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:شب گذشته در محور مرگنلر به چایپاره دو دستگاه سواری پژو و پراید با هم برخورد کردند که منجر به انحراف از جاده سواری پژو گردید.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:این حادثه دو مصدوم داشت که بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار پراید در محور هفتکل -اهواز
  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۹ مصدوم در واژگونی یک پیکان
  • ۵ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پراید در شرق سبزوار
  • ۵ مصدوم در واژگونی پراید در شرق سبزوار
  • حادثه رانندگی در محور مرگنلر _ چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور ارومیه_سلماس
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت