Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، شهرام عابدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان با گذراندن دوره‌های آموزشی وارد بازار کار می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان افزود: امسال ۳۵۱ نفر با گذراندن دوره‌های کوتاه‌مدت آموزش فنی‌وحرفه‌ای مهارت‌های اشتغال‌زایی را فراگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدی اضافه کرد: ۵۷ نفر دیگر نیز در دوره‌های تخصصی اشتغال‌زایی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شرکت کردند.

وی بابیان اینکه از این تعداد ۳۴ مورد از طریق شرکت‌های کاریابی وارد بازار کار شدند، اضافه کرد: 316 میلیون تومان اعتبار برای برگزاری این دوره‌های آموزشی تخصیص داده‌شده است.

عابدی گفت: دوره‌های فنی‌وحرفه‌ای بیشتر در رشته‌های فنی و خدماتی، صنایع‌دستی و قالی‌بافی برگزارشده است و تفاهم‌نامه‌ای با مؤسسه‌های آموزشی و آموزشگاه‌ها برای برپایی دوره‌های کارآفرینی به‌منظور خودکفایی مددجویان کمیته امداد امضاشده است.

وی انجام مشاوره شغلی برای شناسایی توانایی و علاقه‌مندی‌های مددجویان را یکی از فعالیت‌های اشتغال‌زایی دانست و افزود: شناسایی فرصت‌های شغلی در شهرک‌های صنعتی، کارخانه‌ها و اصناف و همچنین تعامل با موسسه‌های کاریابی برای استفاده از ظرفیت‌های کاری مددجویان نیز ازجمله اقدامات اشتغال‌زایی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان گفت: استفاده از بسته‌های تشویقی بیمه به مددجویان و کارفرمایان، برگزاری دوره‌های کارآفرینی و انگیزشی برای اشتغال‌زایی مددجویان مؤثر واقع‌ شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان اشتغالزایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در اردستان
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»
  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی