Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@08:58:11 GMT

مقاومت تضمین کننده پیروزی بر اشغالگران قدس شریف است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۵۶۹

مقاومت تضمین کننده پیروزی بر اشغالگران قدس شریف است

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدکمال خرازی امروز با هیاتی از رهبران عالیرتبه حماس به ریاست «شیخ صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و درباره مهم‌ترین موضوعات مربوط به جبهه مقاومت و تازه‌ترین تحولات فلسطین گفتگو کرد.

خرازی در این دیدار با تحسین روحیه مقاومت در میان مبارزان فلسطینی، به ویژه مبارزان حماس، گفت: در دوران کنونی و ریاست جمهوری ترامپ، سیاست‌های ضدفلسطینی چه از ناحیه آمریکا و چه برخی همپیمانان عربی اش شفاف شده و بنابراین مسیر پیش رو کاملاً روشن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر اینکه تداوم مقاومت تضمین کننده پیروزی بر اشغالگران قدس شریف است و با اشاره به خصومت آشکار آمریکا با ملت فلسطین، افزود: بر خلاف ظاهرسازی‌هایی که پیشتر در جریان توافق اسلو و دوره‌های پس از آن شاهد بودیم، امروز سیاست‌های کاخ سفید به حدی عریان پیگیری می‌شود که هیچ گروهی نمی‌تواند در برابر این توطئه‌های ضدفلسطینی کوتاه بیاید.

وی با ابراز تاسف از اینکه رهبران برخی کشورهای عربی هر گونه تحقیری را پذیرفته و تحت سلطه آمریکا قرار گرفته اند و در مسیر برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی گام برمی دارند، گفت: نکته مهم در مسیر مقاومت، گم نکردن مسیر راهبردی درست و تشخیص دوست از دشمن به دلیل اقدامات تاکتیکی آن‌هاست.

نائب رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این ملاقات با ابلاغ سلام گرم اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس و قدردانی از مواضع و حمایت‌های همیشگی جمهوری اسلامی از آرمان فلسطین گفت: در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی و مستکبران، با جمهوری اسلامی در یک مسیر واحد قرار داریم و با باور به وعده الهی، هزاران شهید را در راه آزادی قدس تقدیم کرده ایم.

وی هدف آمریکا از معامله قرن را تامین منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه توصیف کرد و افزود: کشورهایی که در منطقه دنبال فدا کردن فلسطین و آرمان ملت‌های منطقه هستند، صحنه گردانی این معامله را بر عهده گرفته اند؛ اما جریان مقاومت با وجود تحریم‌های مالی، سیاسی و نظامی به نقش خود در مقابله با معامله قرن واقف است و اجازه تحقق آن را نخواهد داد.

هیئت حماس در این دیدار گزارشی درباره توانمندی‌های دفاعی نیروهای مقاومت، نگاه فلسطینیان به معامله قرن آمریکایی‌ها و همچنین وضعیت در قدس شریف و غزه ارائه کرد.

کد خبر 4672392 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور خارجه ایران کمال خرازی شورای راهبردی روابط خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید

به گزارش قدس آنلاین الحیه در گفت وگوی اختصاصی با شبکه ماهواره ای الاقصی افزود: ابعاد سیاسی، راهبردی و انسانی نبرد طوفان الاقصی محقق شد و این عملیات راه را بر طرح‌های دشمن برای کوچاندن ملت فلسطین بست.

وی اضافه کرد: طوفان الاقصی ضربه‌ای پیش‌دستانه به دشمن قبل از حمله به غزه و آزادی اسرا از زندان‌های دشمن یکی از اهداف این نبرد بود.

الحیه گفت: مقاومت در این نبرد آرمان فلسطین را در سراسر جهان زنده کرد، در کنار این که مقاومت تصویر حقیقی دشمن جنایتکار صهیونیستی را به دنیا نشان داد.

وی افزود: مقاومت کذب ادعاهای دشمن و ارتش شکست خورده آن را برملا کرد و طوفان الاقصی اعتماد رژیم اشغالگر به ارتش و سیستم امنیتی و نظامی خود را از بین برد، همچنین که
حقیقت ارتش جنایتکار صهیونیستی در این نبرد آشکار شد
الحیه ادامه داد: ما به دنبال پایان جنگ هستیم اما رژیم اشغالگر این مسأله را نمی‌خواهد، بلکه نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست، چرا که اگر جنگ تمام شود وی به زندان می افتد.

وی گفت: نتانیاهو از ترس آینده سیاسی‌اش به دنبال راه انداختن جنگی منطقه‌ای است.

الحیه در ادامه افزود: آینده غزه را مردم این باریکه رقم می‌زنند و مقاومت با قدرت در همه مناطق نوار غزه با دشمن می‌جنگد.

وی افزود: دشمن صهیونیستی با وجود همه تلاش‌ها نتوانست نوار غزه را تحت کنترل بگیرد و خانواده‌های فلسطینی در غزه طرح‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

الحیه در پایان تأکید کرد: مقاومت قادر است تا مدت‌های طولانی به مبارزه با دشمن ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • پیشنهاد کشور‌های عربی به حماس؛ در ازای دریافت امتیازات سیاسی خلع سلاح شوید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود
  • اجرای عملیات وعده صادق نشانه اعتماد به نصرت الهی
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ