Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:20:11 GMT

سفر به دنیای سرورها با الکامپ

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۶۲۹

سفر به دنیای سرورها با الکامپ

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ فرصتی برای حضور شرکت‌های فعال در زمینه لینوکس، دیتا و سرور است تا خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند.

به گزارش ایسنا، دنیای سرورها و اتصالات سازمانی دنیای عجیب و پیچیده‌ای است که شما می‌توانید در نمایشگاه الکامپ با آنها آشنا شوید. در ادامه اطلاعاتی درباره برخی شرکت‌های حاضر در این بخش را می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*در هر کجای ایران از تلفن ویپ استفاده کنید

اعظم جعفری؛ کارشناس فروش خدمات سازمانی شرکت رسپینا در این نمایشگاه بیان کرد: شرکت رسپینا علاوه بر ارائه پهنه باند اختصاصی، تلفن‌های ویپ را ارائه می‌دهد. این شرکت علاوه بر سیستم سیپترا سرویس هاست پیبت را نیز ارائه می‌دهد. با این سیستم مشترک می‌توان با نصب اپلیکشن در هر جای ایران با هر نوع اینترنت از این تلفن ثابت استفاده کند. این شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ محصولات خود را به نمایش گذاشته است. خدمات اصلی این شرکت فروش خدمات سازمانی است.

*ارائه آموزش‌های تخصصی

مهدی مهران فرید، مدرس دوره‌های لینوکس و متن‌باز و مدیرعامل شرکت فناوران آنیسا (خانه لینوکس ایران) در حاشیه الکامپ بیان کرد: این مجموعه به‌صورت تخصصی در زمینه آموزش‌های مبتنی بر لینوکس و متن‌باز فعال است.

این شرکت سرویس کامل شده آموزش‌های تخصصی را در الکامپ ارائه می‌دهد. خانه لینوکس آموزشگاهی است که به دنبال فعالیت‌های تخصصی در زمینه آموزش‌ها است.

امروزه لینوکس زیرساخت فناوری اطلاعات است. دوره‌های این مجموعه در حوزه مدیریت لینوکس است. همچنین این مجموعه در چند سال اخیر بروی دِواپس نیز فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

این شرکت ۲۰ کارگاه تخصصی رایگان را در نمایشگاه برگزار می‌کند تا افراد به فراگیری دانش روز علاقه‌مند شوند.

*مشاوره به مشتریان محصولات وب محور

مدیر بازاریابی راست‌چین در نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: این شرکت مرجع محصولات وب محور مانند قالب‌های وردپرسی است. درواقع افراد می‌توانند محصولات اورجینال را از طریق سایت این مجموعه خریداری کنند.

این مجموعه با حضور در نمایشگاه الکامپ از طراحان برتر خود دعوت کرده تا در زمان برگزاری نمایشگاه به مشتریان مشاوره بدهد.

این شرکت ۲ پکیج در الکامپ برای افرادی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکاری هستند در نظر گرفته است. همچنین این شرکت روزانه ۶ محصول خود را با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌کند.

*ارائه خدمات ممیزی مراکز داده

محمد آذری، مدیر توسعه بازار و فروش شرکت پردیس دیبا اندیشان نیز در این نمایشگاه بیان کرد: این شرکت در زمینه زیرساخت فیزیکی مراکز داده فعالیت دارد.

این شرکت در الکامپ ۹۸ به عنوان اسپانسر حضور داشته و بیشترین تمرکز خود را روی ممیزی مراکز داده گذاشته و دراین‌باره خدمات نوینی را ارائه کرده است. این خدمات برای اولین بار در کشور به‌صورت پکیج ارائه می‌شود.

شرکت پردیس دیبا اندیشان مشغول پروژه رتبه‌بندی مراکز داده در سازمان فناوری اطلاعات است که به‌زودی فراخوان آن ارائه می‌شود.

*خریدی با تخفیف ۲۰ درصدی

رضا تربتی، مدیرعامل مجموعه سپنتا در حاشیه الکامپ بیان کرد: سپنتا باشگاه مشتریان عمومی با یک تعریف جدید است.

این مجموعه خدمتی ارائه می‌کند تا افراد جامعه خریدهای روزانه خود را با ۲۰ الی ۲۵ درصد تخفیف انجام دهند. این کار می‌تواند علاوه بر ایجاد پس‌انداز برای خانواده‌ها در زمینه رونق کسب‌وکار نیز موثر باشد. این مجموعه در الکامپ ۹۸ خدمات خود را در زمینه باشگاه مشتریان معرفی می‌کند. فرآیند ثبت‌نام در نمایشگاه برای اپلیکشن‌ها به‌صورت رایگان انجام می‌شود. این مجموعه با هلدینگ همراه ماهان فعالیت جدی خود را آغاز کرد.

*سرور را از نزدیک مشاهده کنید

منتظری از شرکت داده‌پردازی مبین‌هاست نیز اظهار کرد: این شرکت خدمات خود را در حوزه هاستینگ، سرور، دیتاسنتر و کلوکیشن ارائه می‌دهد.

این مجموعه شورومی از سرویس‌های خود را در الکامپ اجرا کرده تا کاربران از نزدیک سرور را مشاهده کنند. در کنار آن نیز کاتولوگ‌هایی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

این مجموعه به دنبال معرفی خدمات سرور در الکامپ است و برای سازمان‌ها و شرکت‌ها سرویسی به نام سرویس سازمانی ارائه کرده است.

*هزینه‌ها را کاهش دهید

احسان مدیری، مدیرعامل گروه شرکت نانو تراشه در الکامپ بیان کرد: محصول ارائه‌ شده ما در این نمایشگاه مربوط به اتصال یک سازمان مرکزی به شعبه‌های خود است. این سازمان می‌تواند یک بانک یا خبرگزاری باشد تا اطلاعات را بین چند شعبه‌ جابه‌جا کند.

این محصول با آخرین تکنولوژی روز دنیا یعنی اِستیوَن سافر دیفای وایت اِریا نتورک ارائه می‌شود که یک بستر بر مبنای نرم‌افزار را ایجاد می‌کند. امنیت این سیستم بسیار بالا است. از سوی دیگر هزینه اتصالات در این سیستم پایین است و در کنار آن می‌توان از اپراتورهای مختلف استفاده کرد.

این مجموعه خدمات مشاوره توزیع شبکه‌های سازمانی و خارج سازمانی را انجام می‌دهد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الکامپ سرور لینوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نمایشگاه یادگارهای آئین محوطه‌های باستانی اردبیل (دوره پیش از تاریخ و تاریخی)، امروز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی گشایش یافت.
طبق اعلام اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل این نمایشگاه از ۴ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم آزاد است.
آرامگاه شیخ صفی‌الدین اردبیلی یکی از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر اردبیل در شمال باختری ایران و از آثار ثبت شده در فهرست میراث جهانی یونسکو است، در این محوطه علاوه بر مقبره شیخ صفی‌الدین اردبیلی، مقبره‌های شاه اسماعیل اول (نخستین پادشاه صفویه) و همسر شاه اسماعیل (مادر شاه‌طهماسب) و نیز برخی از مشایخ و صاحب‌منصبان دوران صفوی و نیز کشته‌شدگان جنگ چالدران، قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • سبد محصولاتی ارائه شده در «ایران‌هلث» منجر به تعاملات اقتصادی می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • نمایشگاه آئین محوطه‌های باستانی اردبیل دایر شد