Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد اردبیل اعلام کرد: همزمان با آغاز انتخاب رشته‌ی داوطلبان کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها، این واحد دانشگاهی در ۴۷ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهنام بهاری بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آغاز انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org در این واحد دانشگاهی نیز زمینه‌های لازم برای جذب دانشجو در 47 رشته کارشناسی ارشد فراهم شده است.

وی افزود: آن‌دسته از پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد که مجاز به انتخاب رشته در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند به آدرس  https://azmoon.iau.ac.irمراجعه و رشته‌های کارشناسی ارشد واحد اردبیل را انتخاب کنند.

فرصت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد تا روز سه‌شنبه تمدید شدامشب آخرین فرصت انتخاب رشته کارشناسی ارشد/ انتقاد داوطلبان به کاهش ظرفیت‌طهرانچی: واحد‌های دانشگاه آزاد تفسیر درستی از عملکرد هزینه‌ای خود داشته باشند

معاون آموزشی واحد اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل با 6 واحد دانشگاهی و 2 مرکز آموزشی دارای بیش از 13500 نفر دانشجو و چهار دانشکده مصوب و چهارصد و پنجاه و شش عنوان رشته تحصیلی و 427 نفر هیأت علمی بزرگترین مرکز علمی استان اردبیل است.

وی ادامه داد: واحد اردبیل در مقطع ارشد 47 و در مقطع دکتری 20 رشته فعال دارد که با آزمون دانشجوی می‌پذیرد و در مقاطع کاردانی 225، کارشناسی ناپیوسته 81، کارشناسی پیوسته 91 عنوان رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل فعال است که ثبت نام بدون آزمون در این رشته‌ها در جریان است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس  https://azmoon.iau.ac.irنسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

بهاری از جمله رشته‌های پرطرفدار این دانشگاه را حقوق، روانشناسی، مهندسی پزشکی، مهندسی معماری، میکروبیولوژی و حسابداری عنوان و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با دارا بودن چهار دانشکده علوم پزشکی، علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی، کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، آتلیه‌های معماری، مراکز تحقیقاتی آب، انرژی، گیاهان دارویی و فرهنگ و تمدن ایران و اسلام از اولین انتخاب‌های جویندگان علم و دانش و علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در مقاطع مختلف است.

انتهای پیام/ ز

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب یک رشته دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی اضافه کرد: رشته دکتری مهندسی مکانیک (بیو سیستم ـ انرژی‌های تجدیدپذیر) با کد ۵۰۳۸۹ که از مدت‌ها قبل مورد پیگیری قرار گرفته بود پس از تأیید نهایی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید و در دفترچه امسال بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته دکتری مدیریت آموزشی به همراه هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراحل پایانی تصویب قرار دارد که با توجه به تأیید شاخص‌ها و استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی واحد لامرد توسط کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد شرایط لازم و مطلوب برای دایر شدن رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک هشت رشته اشاره شده به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه خواهد شد.

هاشمی، وجود رشته‌های متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی به‌خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به نیاز‌های جوانان و شرکت‌ها، ادارات و صنایع منطقه را نقطه عطفی برای جوانان و خانواده‌های محترم آنها دانست که در راستای سهولت ادامه تحصیل و کاهش هزینه‌های تحصیلی کمک زیادی به خانواده‌ها کرده است.

وی تشریح کرد به‌منظور تسریع در رفع مشکلات دانشجویان شماره همراه ۰۹۱۷۰۲۶۱۸۶۶ و شماره ثابت ۰۷۱۵۲۷۲۰۳۶۰ روابط عمومی دانشگاه، آماده پاسخگویی به سؤالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان و داوطلبان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد