Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال اظهار داشت: به عقیده من ایران در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار گرفته است و تنها تیم‌های عراق و بحرین نیستند که در گروه‌مان حضور دارند. اکنون تیم‌ها در مسیر رشد قرار دارند و دیگر نمی‌توان حریفی را ضعیف قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنگ‌کنگ دارای یک مربی فنلاندی تواناست. کامبوج از سال گذشته از کی‌سوکه هوندا، بازیکن ژاپنی در دوره‌ای به‌عنوان سرمربی استفاده کرد و اکنون از مربی آرژانتینی بهره می‌برد. حریفان ضعیف ما از بهترین‌ها بهره می‌برند. توانایی ما بیشتر از حریفان است، اما به هیچ عنوان نمی‌توانیم چهار حریف را ساده بدانیم. عراق از مربی صاحب‌نام و مربی که هدایت تیم‌های ملی اسلوونی، عراق و امارات را بر عهده داشته است، بهره می‌برد. بحرین سرمربی سابق تیم نوجوانان پرتغال را در اختیار دارد و این امر نشان می‌دهد که همگی کادر فنی قوی دارند.

وی در ادامه بیان کرد: سخت‌ترین حریف تیم ملی فوتبال کشورمان را بحرین می‌دانم، چرا که کم و بیش بازیکنانش خصوصیات فیزیکی، ذهنی و تاکتیکی ما را دارند و شبیه به هم هستند. هیچ‌کدام از حریفان ما ضعیف نیستند. تیم ملی با بودن ویلموتس که یک مربی باتجربه در اروپا و آفریقاست و می‌داند برای صعود از مرحله ابتدایی چه برنامه‌ای داشته باشد، می‌تواند موفق باشد.

محصص ادامه داد: حضور ویلموتس یک امتیاز بزرگ است و دستیارانش نیز عالی هستند و کادر فنی تکمیلی داریم. نمی‌دانم برنامه ویلموتس به چه صورت است، اما بدون شک بازی دوستانه خواهیم داشت. دیدارهای دوستانه به تدارک تیم ما کمک می‌کند و عیار بازیکنان مشخص می‌شود. سخت‌ترین حریف ما بحرین و پس از آن عراق است. ما بدون هیچ تبعیضی شانس مسلم صعود هستیم، اما نباید بدون تدارکات به این مسابقات برویم. تیم‌های دیگر هم خوب هستند و با عدم آمادگی وارد نمی‌شوند. من به گروه‌های دیگر کاری ندارم و به طور مسلم باید از بازی‌های خانگی خود بهترین بهره را ببریم تا موفق شویم.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: جام جهانی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، رافائل فوگاگیرو، سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین، در دوران سرمربیگری عبدالله ویسی در تیم سپاهان، به عنوان مربی بدنساز، در باشگاه اصفهانی فعالیت داشت و همچنین یک فصل در باشگاه گیتی‌پسند اصفهان مشغول به کار بود و به همین دلیل با شناخت خوبی پا به مصاف برابر ایران گذاشت، اما درنهایت با وجود عملکرد خوبی که تیمش به نمایش گذاشت، با نتیجه 5 بر 3 بازنده شد تا با توجه به شکست در مصاف اول برابر کویت،  بحرینی‌ها وداعی زودهنگام با مسابقات داشته باشند.
فوگاگیرو در پایان مسابقه گفتگویی تصویری با شبکه ورزش داشت و درباره شناختش از فوتبال ایران گفت: «من فوتسال ایران را دنبال می کنم و با آنها کار کرده ام و این خیلی به من کمک کرد. با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این هم به برآیندی که در این مسابقه داشتیم خیلی کمک کرد.»
او درباره حذف تیمش و شکست در دیدار اول برابر کویت هم اینطور واکنش نشان داد: « فکر می کنم بازی اول هم عملکرد خوبی داشتیم. روی ضدحمله گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی داشتیم ولی بدشانسی هم آوردیم.»
فوگاگیرو درباره نمایش تیم ملی ایران هم گفت:« فکر می کنم در این تورنمنت تیم ها به هم نزدیک شده اند ولی ایران مدعی اول جام است.»
از فوگاگیرو درباره نبودن فوتسالیت در بحرین پرسیدند که در یکی از مصاحبه هایش به آن اشاره کرده بود و او درباره دلیل آن گفت:« لیگ ما کلا 40 روز طول می کشد و این از لحاظ قراردادی برای بازیکنان سخت است. فکر می کنم با تداوم مسابقات که بتوانیم لیگ را طولانی کنیم، بازیکنان بهتر و بیشتری پیدا خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ادامه قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود یوز‌های ایرانی با برتری مقابل بحرین
  • مربی بحرین: حضورم در ایران کمکم کرد
  • جام ملت های فوتسال آسیا | کامبک شیرین یوزهای ایران مقابل بحرین