Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:33:15 GMT

سهم ۵۴۲ میلیارد ریالی ملایر از بودجه سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۷۶۷

سهم ۵۴۲ میلیارد ریالی ملایر از بودجه سال ۹۸

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر با اشاره به سهم بودجه ملایر در سال جاری بیان کرد: این بودجه از محل ۲۷ درصد ارزش افزوده، نفت و گاز، متوازن و اعتبارات استانی است که مدیران باید تمام تلاش و هنر خود را برای جذب این میزان اعتبار به کار گیرند.

قدرت الله ولدی افزود: این رقم اعتبار تنها ۱۵ درصد از بودجه است و ۸۵ درصد اعتبارات در اختیار استان و وزارتخانه ها در تهران است که در اهمیت ویژه ای قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه جذب رقم بالایی از ۸۵ درصد مابقی بودجه باید در اولویت مهم مدیران دستگاه های اجرایی باشد، با اشاره به برگزاری ۲ جلسه پیش کمیته برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای تخصیص و توزیع اعتبارات ادامه داد: در حوزه های مختلف شهرستان مشکلاتی وجود دارد که اعتبارات مورد نیاز از محل نفت و گاز در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه ملایر گفت: سهم این شهرستان در خسارت های سیلاب اخیر مشخص شده است که مدیران هر چه سریعتر نسبت به پیگیری و جذب اعتبار مورد نیاز اقدام کنند.

ولدی مجموعه تفریحی و توریستی مینی وُرد را یکی از شاخص های گردشگری ملایر برشمرد و ادامه داد: علاوه بر تخصیص اعتبار برای ساماندهی ورودی شهرها و نصب المان مبل و منبت و انگور، اعتباری نیز برای بهبود و توسعه مینی وُرد با توجه به برگزاری سومین جشنواره مبل و منبت در این محل، در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: افزون بر این اعتبارات خوبی نیز از محل نفت و گاز و متوازن برای احداث مجتمع های آبرسانی، ۲۵ میلیارد ریال برای ورزشگاه پنج هزار نفری، تجهیز سینما فرهنگیان، تعمیر خانه معلم و مناطق آموزش و پرورش سه منطقه، احداث پایگاه ها، انبارها و خودروهای امداد و نجات و انتقال آب شرب از سد کلان به شهر ملایر اعتبارات خوبی پیش بینی شده است.

معاون استاندار همدان همچنین به پیش بینی اعتبارات مناسب برای احداث گلخانه ها و طرح های کشاورزی و گردشگری در این شهرستان اشاره و بیان کرد: دولت اقدامات خوبی را در دست اجرا دارد و با وحدت و هماهنگی بیشتری می توانیم رونق و توسعه شهرستان را شتاب بخشیم.

ولدی با تقدیر از برگزاری مطلوب جشنواره ۲ روزه آلبالو در شهر زنگنه یادآور شد: در نیمه نخست امسال سه جشنواره مهم تعیین شد که ۲ جشنواره ملی مبل و منبت از ۲۱ مرداد و جشن انگور برای نخستین بار در شهریور را نیز در دست اجرا داریم که هنوز اعتباری در این زمینه اختصاص پیدا نکرده است.

رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر خواستار تعیین تکلیف بدهی های دستگاه های اجرایی شد و تاکید کرد: تحقق سند راهبردی توسعه شهرستان، تکمیل طرح های نیمه تمام و اقتصاد مقاومتی در اولویت است و مدیران طبق ضوابط اجرایی و مقررات باید پیگیر جذب اعتبارات در این زمینه باشند.

ولدی همچنین خواستار پرداخت بدهی دستگاه های اجرایی به نشریات محلی و همکاری و تعامل حداکثری با اهالی رسانه در این شهرستان شد و گفت: این همکاری مدیران با اصحاب رسانه برای ما حائز اهمیت است.

۲۰۳ طرح عمرانی امسال برای ملایر تعریف شد

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر نیز اظهار داشت: در بودجه امسال موارد مهمی همچون اتمام طرح های نیمه تمام، رونق تولید، اقتصاد مقاومتی، اجرای طرح های تاثیرگذار در رونق اقتصادی، طرح های منابع آب و توسعه گردشگری توجه ویژه ای شده است.

ایرج کریمی با اشاره به تدوین سند راهبردی سند توسعه استان همدان و شهرستان ها گفت: طبق این سند در سه سال آینده قرار است ۵۰ هزار میلیارد ریال از محل های مختلف در استان هزینه شود که نتیجه آن ایجاد هر سال ۲۰ هزار شغل و در مجموع سه سال ۶۰ هزار شغل است.

وی ادامه داد: با تعیین سهم ملایر در بودجه امسال، ۲۰۳ طرح از محل اعتبارات مختلف تعریف و سهم دستگاه های اجرایی در اجرای این طرح ها تفکیک شده است.

دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان ملایر سهم تعمیر و تجهیز ساختمان های اداری در این شهرستان را حدود پنج میلیارد ریال عنوان و خطاب به مدیران تاکید کرد: در هر کدام از تبصره های بودجه ظرفیت های نهفته ای وجود دارد که مدیران موظف هستند برای جذب این اعتبارات از تهران و وزارتخانه ها پیگیری لازم را داشته باشند.

۷۵۲۸/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ملایر اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری کلاهبردار ی که در پوشش خرید ضایعات عمده از شرکت‌ها با نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و پرداخت سود، ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدرضا یاری امروز _سه‌شننبه چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده‌فروشی‌ها و همچنین پرداخت سود مناسب داده است، از این طریق توانسته مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی مخفیگاه وی شدند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و این افراد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 747293

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ۴۰ درصد روستاهای بابل از نعمت گاز برخوردارند
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد