Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمشید تقی زاده در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان با وی، گفت: استان چهارمحال وبختیاری ظرفیت بالایی در ورزش دارد و مهمترین نیاز این استان, جذب سرمایه گذار است.
وی فزود: ورزش در این استان در بسیاری از رشته ها شاخص است به خصوص در حوزه ورزش های آبی و زمستانی نیازمند توجه و سرمایه گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد؛ بر اساس شناختی که از استاندار چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری دارم، وی را کاردان، موفق و با تدبیر می دانم که قطعاً موجب پیشرفت استان بخصوص در حوزه ورزش خواهد شد.
جمشید تقی زاده در ادامه این نشست, برنامه محوری، صیانت و توجه به سرمایه انسانی و تلاش برای ارتقاء جایگاه استان ها را از مهمترین اولویت های خود در این حوزه دانست

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز از رشد ۱۹.۳ درصدی جمعیت ورزشکاران این استان خبر داد.

حمید کریمی افزود: امید است، با حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی به چشم انداز ۹۰ هزار ورزشکار سازمان یافته به عنوان یکی از شاخص های توسعه ورزش در سال جاری دست یافت.
وی، آموزش را یکی از مهمترین اهداف اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و یادآور شد: در سال گذشته ۴۱۷ دوره آموزشی در چهارمحال وبختیاری توسط واحد آموزش این اداره کل برگزار شد و بالا بردن سطح کیفیت و بهینه سازی این دوره ها هدف سال پیش رو است.
به گزارش ایرنا، ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در برخی از رشته ها از جمله بسکتبال، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی با کمان، ووشو، والیبال نشسته و ورزشهای رزمی دیگر صاحب عنوان های ملی و بین المللی هستند.

پیشتر جمعیت ورزشکاران بیمه شده این استان بیش از ۴۸ هزار تا ۶۰ هزار نفر عنوان شده بود.
۲۰۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»

به گزارش خبرنگار مهر، محمدکاظم منزوی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: امسال برای دومین مرتبه استان چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو» توانمندی‌های صادراتی کشور شرکت می‌کند.

وی افزود: طی پنج روز بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از سفرای کشورهای خارجی در قالب سرمایه‌گذار از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایشگاه «اکسپو» از روز شنبه کار خود را آغاز خواهد کرد و این استان در سالن ۴۱ میزبان سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی خواهد بود.

منزوی عنوان کرد: تلاش می‌شود تا از فرصت نمایشگاه «اکسپو» برای معرفی توانمندی‌های صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌ویژه ارائه ظرفیت‌هایی که در یک سال گذشته در حوزه زنجیره‌های ارزش بادام و ماهیان سردابی کسب شده، استفاده شود.

کد خبر 6087364

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد