Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر نساجی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

طرفداری- مشکلاتی که باشگاه نساجی مازندران با آن دست و پنجه نرم می‌کند باعث شده است تا چند بازیکن این تیم تصمیم به جدایی بگیرند.

 

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال نساجی در حالی قرار است وارد فصل جدید مسابقات لیگ برتر شود که بحث انتقال مالکیت این باشگاه هنوز قطعی نشده است و بازیکنان هم پولی دریافت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که بازیکنان فصل گذشته نساجی بابت همراهی این تیم در هجدهمین دوره لیگ برتر از سرخپوشان قائمشهری طلبکار هستند. براساس این گزارش، در روزهای گذشته به بازیکنان نساجی این قول داده شده بود که مشکلات مالکیتی باشگاه و همچنین مشکلات مالی سرخپوشان برطرف خواهد شد، ولی هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است و وعده‌ها هر روز تکرار می‌شوند.

به همین منظور برخی از بازیکنان نساجی تصمیم به جدایی گرفته‌اند و احتمال دارد که در چند روز  آینده نساجی چند بازیکن خود را از دست بدهد. در همین رابطه رضا مهاجری، سرمربی نساجی از بازیکنان این تیم درخواست کرده است که چند روزی صبر کنند تا شاید اوضاع باشگاه بهبود پیدا کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...