Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات عالی کشور گفت: همه مقدمات برای حضور دانشجویان در چهارمین المپیاد ورزشی مهیا شده است.
دکتر مهرداد عنبریان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به مقدمات برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر، اظهار کرد: دانشجویان ورزشکار از روز سوم مردادماه در دانشگاه بوعلی پذیرش خواهند شد و تا هشتم مرداد به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ورزشکاران در خوابگاه های دانشگاه بوعلی سینا مستقر خواهند شد، افزود: مسابقات ورزشی در سالن شهیدمحبی، سالن سوم خرداد، استخردانشگاه، زمین چمن دانشگاه، سالن دارت در دانشگاه بوعلی سینا و سالن های شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی و چمن مصنوعی و سالن حجاب دانشکده هنر و معماری برگزار می شود.
دبیرکل اجرایی چهارمین المپیاد ورزش همگانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و مؤسسات عالی کشور عنوان کرد: میهمانان زیادی برای شرکت در افتتاحیه مسابقات ورزشی دعوت شدند که در بین این افراد، حضور وزیر علوم و معاونان ایشان پررنگ تر از سایر افراد است.
وی ادامه داد: کل دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات 1400 نفر از 31 استان و 161 دانشگاه است که با احتساب عوامل کادر اجرایی و مربیان پیش بینی حضور دوهزار نفر در استان وجود دارد.
عنبریان با بیان اینکه 170 دانشجو برای برنامه ریزی و برگزاری المپیاد عوامل اجرایی را یاری خواهند داد، یادآور شد: معاونت فرهنگی ستاد برگزاری المپیاد، بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری استان از جمله گنجنامه، باغ موزه دفاع مقدس، آرامگاه بوعلی و باباطاهر، غارعلیصدر و ... را برای این ورزشکاران درنظر گرفته است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال دانشجو دانشگاه علوم پزشکی دفاع مقدس زمین گردشگری استان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سردار سیاوش مسلمی در این آئین به میزبانی شهرستان فریدونکنار، گفت: به موجب برگزاری این مسابقات فضای خوبی برای جوانان ایجاد شد و حضور جوانان در این عرصه‌ها برای جسم، روح، فکر و برای آینده کشور که موجبات افتخار آفرینی را فراهم می‌کند، نقطه قوتی است.

فرمانده سپاه کربلا" از همه کسانی که در پایین‌ترین سطح برگزاری این مسابقات از پایگاه‌های مقاومت محلات تا بخش و شهرستان زحمت کشیدند تا این برنامه در عرصه‌های علمی، ورزشی و فرهنگی برگزار شود تقدیر و تشکر کرد و افزود: طبیعتا این اقدام صورت نمی‌گرفت مگر با همکاری و هم افزایی که بین بخش‌های اداره کل ورزش جوانان استان، اداره ورزش شهرستانها، شورا‌ها و شهرداریها، دهیاران و بخشداری‌ها و همچنین فرماندهان نواحی، حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت ایجاد و زمینه لازم را فراهم کردند.

سردار مسلمی با بیان اینکه خدمت به مردم فقط معیشتی نیست، اظهار کرد: همه ما در هر سطوحی که مسئولیت داریم باید یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها پرداختن به نسل جوان و خدمت به مردم باشد باتوجه به اینکه خدمت به مردم، فقط معیشتی نیست و عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و ورزشی همه این سطح می‌تواند عرصه خدمتگذاری باشد.

فرمانده سپاه کربلا از ۱۴۴ سالن ورزشی که در اختیار بسیجیان قرار داده شده، خبر داد و افزود: امروز افتخارمان این است که در مجموعه بسیج در خدمت مردم باشیم و بعنوان بخشی از جامعه ورزشی در استان مازندران انجام وظیفه کنیم و تاکنون ۱۴۴ سالن ورزشی در خدمت جوانان بسیجی استان مازندران قرار داده شده است.

سردار مسلمی با اشاره به مسئولیت خویش در کسوت رئیس هیئت کشتی بسیج کشور بیان داشت: امروز در حوزه ورزش کشتی، مازندران بعنوان قطب کشتی ایران است بر همین مبنا برنامه ریزی‌هایی را با هیئت کشتی استان برقرار کرده ایم که لیگ کشتی استانی و چندین تیم را در لیگ برتر و دسته یک داشته باشیم و ان شاءالله بتوانیم بخشی از سهم خودمان را بعنوان آورده مجموعه سپاه در حوزه کشتی تقدیم علاقه‌مندان کشتی کنیم.

گفتنی است، آیین اختتاحیه مرحله نهایی اولین المپیاد ورزشی، فرهنگی و علمی پایگاه‌های مقاومت بسیج استان مازندران جام شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار شد،

دیگر خبرها

  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان