Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین ابراهیمیان، معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: تنها ۵ روز تا پایان طرح حمایتی تابستانه کتاب ٩٨ باقی است و ٢١ کتابفروشی استان مجری این طرح هستند.

وی افزود: این طرح با شعار "کتاب، همنشین دلنشین" گامی دیگر در راستای اعطای یارانه نشر کتاب از طریق کتابفروشی‌ها است که از ٢٥ تیر ماه همزمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز شد و تا ۳ مرداد ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور فرهنگی و رسانه ارشاد گیلان با بیان اینکه علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی صرفا با همراه داشتن کارت ملی می‌توانند از تخفیف ١٥ تا ٢٥ درصدی خرید کتاب از کتابفروشی‌های عضو این طرح تا سقف یک میلیون و ٢٠٠ هزار ریال استفاده کنند، اظهار داشت: به منظور حمایت از نویسندگان تخفیف کتاب‌های تألیفی ٢٥ درصد و کتاب‌های ترجمه ١٥ درصد است.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به کتاب در شهر رشت می‌توانند به ١٤ کتابفروشی انتشارات جنگل جاودانه، انتشارات طاعتی، انتشارات وارسته، پاتوق کتاب، خانه کتاب، رستگار، روزگار، شهر کتاب، فرازمند، ماه نو، مرکز فرهنگی آسمان، مژده، کتابسرای دیبا و کودک و نوجوان باز باران مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در سایر شهر‌های استان نیز کتابفروشی‌های روشنا، قصر دانش نوین، میرزایی و معلم بندر انزلی، خانه کتاب و شهر کتاب لاهیجان، خاوری و شهر کتاب لنگرود عضو این طرح ملی هستند.

انتهای پیام/ع

۲۱ کتابفروشی گیلان مجری طرح حمایتی تابستانه کتاب ٩٨

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور

بیش از ۶۶ هزار جلد کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین‌ماه امسال به مراکز فرهنگی کانون در سراسر کشور ارسال شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بیش از 66 هزار و 780 جلد کتاب از سوی معاونت فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروردین 1403 به مراکز فرهنگی هنری کانون در 31 استان ارسال شد.

درس‌نامه فهم زبان قرآن (جلد اول و دوم) از انتشارات گنج معرفت، قصه‌های قشنگ قدیمی (شش قصه از گلستان سعدی)، همراه با معصومین (10 قصه از امام رضا(ع)) و همراه با معصومین (10 قصه از امام سجاد(ع)) همگی از انتشارات قدیانی و لینالونا، یاد یار و دیار (خاطرات تلخ و شیرین جابربن‌عبدالله انصاری) هر دو از انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی از جمله کتاب‌هایی است که به مراکز کانون سراسر کشور ارسال شده است.

همچنین «شیرین بیان، مجموعه همیشه بهار، آرش کمانگیر، پاورقی جلد اول تا پنجم و تمشک‌های شیرین، جنگل پشت پنجره، خاطرات چهل تیکه، زال، ضحاک، قند و نبات، کتابم با سواد است، گردآفرید، من خیالم تخت است، هفت‌خوان رستم، بازی بازی نوازش، بهار از کوچ برگشت، پنج و ده دقیقه، در گلوی ساعت شنی، شیشه‌ی عطر خدا، کسی ساز باران نمی‌زد» همه از انتشارات کانون از دیگر کتاب‌ها و نشریه‌هایی به شمار می‌رود که در مراکز فرهنگی هنری کانون تقسیم شده است.

برپایی 4 تماشاخانه سیار کانون در روز عید فطر

سال 1402 نیز کانون بیش از سه میلیون جلد کتاب از انتشارات خود و سایر ناشران کودک به تمامی مراکز فرهنگی هنری در استان‌ها ارسال کرد و این روند به صورت پی‌درپی دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر تمدید شد
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • «فلسفه عشق» نقد و بررسی می‌شود
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • ارسال بیش از ۶۶ هزار کتاب به مراکز کانون در کشور
  • ادامه صید ماهی کیلکا تا پایان فروردین در گیلان
  • کشف ۳۳قطعه شی تاریخی در رودبار