Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@19:10:10 GMT

عکس/افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری فرودگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۸۹۸

عکس/افتتاح مرکز عملیات ایمنی و اضطراری فرودگاه‌ها

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی رادار جدید فرودگاه مهرآباد در "کوشک بزم" به بهره برداری رسید. همچنین امروز مرکز عملیات ایمنی و اضطراری شرکت فرودگاه ها افتتاح شد. فاز اول مرکز عملیات ایمنی و اضطراری فرودگاه‌ها (SOC&EOC) مربوط به عملیات انتقال اطلاعات ایمنی ۹ فرودگاه مهرآباد، مشهد، تبریز، زاهدان، بندرعباس، کرمان، یزد، شیراز و اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز

فرماندار تهران از ثبت ۲هزار و ۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون در فرودگاه بین المللی مهرآباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، احمد قیومی رئیس ستاد خدمات سفر تهران با اشاره به جمع بندی گزارش کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر، گفت: براساس گزارشات ارسالی از ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر به فرمانداری تهران خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش میزان تصادفات در حوزه فوتی و جرحی هستیم؛ به طوری که در حوزه درون شهری تهران شاهد ۴۵ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته می باشیم.

وی در ادامه با اشاره به میزان سرویس دهی به مسافران نوروزی در حوزه پایانه های اتوبوسی بیان کرد: در حمل و نقل برون شهری در تهران از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تا کنون ۴۰ هزار مورد سرویس عمومی از مبداء تهران به دیگر نقاط کشور ثبت شده است، مطابق این آمار تعداد مسافر خروجی از شهر تهران ۴۰۸۰۸۵ نفر و تعداد مسافر ورودی به تهران ۲۴۲۳۰۹ نفر از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بوده است.

فرماندار تهران با اشاره به آمارهای پرواز از فرودگاه بین المللی مهرآباد در سفرهای نوروزی اذعان کرد: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون بیش از ۲۱۰۰ مورد پرواز در فرودگاه بین المللی مهرآباد ثبت شده که از این طریق ۲۳۰ هزار نفر مسافر پذیرش شدند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت رصد بازار در راستای جلوگیری از تخلفات در حوزه‌های کالاهای اساسی و عید نوروز تأکید کرد: تاکنون با ثبت ۱۳۷۰ مورد بازرسی از بازار در ایام نوروز توانستیم رصد خوبی را در تأمین کالاهای اساسی و جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی انجام دهیم و این رصد همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دار خواهد بود.

قیومی به آمار ورود مسافران نوروزی به تهران و بهره مندی از هتل‌ها و مهمانپذیرها اشاره کرد و افزود: از آغاز سفرهای نوروزی روزانه به صورت میانگین ۱۴ هزار نفر از این مراکز بهره مند شدند و سطح اشغال این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها نیز به طور میانگین ۶۰ الی ۷۰ درصد بوده است.

فرماندار تهران افزود: در این آمار مشخص شده است که از تاریخ ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ۱۹۶ هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه های رسمی شامل هتل، هتل آپارتمان و مهمانپذیرها انجام شده است.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: برگزاری ۷۰۰ تور تهرانگردی به صورت رایگان برای شهروندان، برگزاری برنامه برای گروه‌های خاص، روزه‌ اولی‌ها، معلولین، سالمندان، تور کودک، برپایی ۱۰۰ ایستگاه اطلاع رسانی در تمام مناطق شهر تهران و توزیع ۱۵۰ هزار نقشه گردشگری و کتابچه گردشگری کودک و نیز توزیع ۱۰۰ هزار بن تخفیف استفاده از مراکز تفریحی و گردشگری تهران از سایر برنامه ها بوده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رییس ستاد خدمات سفر تهران در پایان با اشاره به رشد حوزه گردشگری داخلی در نوروز ۱۴۰۳ شهر تهران، یادآور شد: خوشبختانه در حوزه بازدید از مناطق گردشگری تهران رشد خوبی را شاهد بودیم و تهران تاکنون جزء ۳ شهر پربازدید در حوزه موزه ها و آثار تاریخی و فرهنگی شناخته شده که در مجموع میزان بازدید از مناطق گردشگری جنوب تهران و نیز منطقه ۱۲ بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده است و مطابق این آمار تعداد یک میلیون و دویست هزار بازدید از مراکز تفریحی شامل موزه‌ها، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی ، طبیعت‌گردی و جاذبه‌های شهری نظیر پل طبیعت، برج میلاد، دریاچه چیتگر و... انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان
  • ثبت ۲۱۰۰پرواز از آغاز سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد/جلوگیری از کم فروشی و گرانفروشی در نوروز
  • فرودگاه بین المللی کیش سومین فرودگاه پرتردد در ایام نوروز سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پرشد
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد