Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ نشاط جهانداری دومین بانوی کاپیتان ایران، امروز امتیاز رتبه ۴ را دریافت و اولین پرواز مستقل را تجربه کرد.

فیلمی از این مراسم تهیه و منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌‎کنید. تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: رویداد24 ، دومین بانوی کاپیتان ایران ، خلبان زن ، خلبان زن ایرانی ، خلبانان زن ایران ، زنان خلبان ایرانی ، نشاط جهانداری سرگرمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خلبان زن خلبان زن ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید

سعید شهند افزود: در راستای اجرای برنامه عمل ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، ۶ رأس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۱ از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ راس گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ و با تولد دو گوساله گوزن در سال جاری، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت تا به امروز به ۱۳ راس افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه وضعیت مطلوبی برای زیست و زادآوری این گونه در پارک ملی دریاچه ارومیه وجود دارد، گفت: دامپزشکان و کارشناسان حیات وحش اداره کل و پارک ملی دریاچه ارومیه به صورت شبانه روزی وضعیت این گونه در معرض خطر انقراض، به خصوص گوساله‌های تازه متولد شده را مورد پایش و کنترل قرار می‌دهند و امید‌ها برای نجات این گونه ارزشمند در پارک ملی دریاچه ارومیه روز به روز بیشتر می‌شود.

طبق گفته روابط عمومی حفاظت محیط زیست آذربایجان‌غربی، اواخر فروردین ماه امسال اولین گوساله گوزن زرد ایرانی نیز در سایت تکثیر و پرورش مجتمع رشکان پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد.

دیگر خبرها

  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • تصاویر جادویی از رعد و برق در ارتفاع بالا از نمای کابین خلبان هواپیما (فیلم)
  • آتش‌بازی ادامه‌دار در کافا؛ دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!
  • تولد دومین گوساله‌گوزن زرد ایرانی در سال جدید
  • گزارش زنده: ملوان 0 - سپاهان 0
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک