Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@17:09:09 GMT

واژگونی ۲ پراید در کمتر از ۷ دقیقه + تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۴۹۹۲

به گزارش ایسنا، علی آقا یحیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حادثه اول که حدود ساعت 5 و 8 دقیقه بامداد امروز یکشنبه در کیلومتر 70 محور دامغان به سمنان اتفاق افتاد، یک‌ دستگاه پراید واژگون شد که 2 نفر سرنشین آن دچار مصدومیت شدند.

وی اضافه کرد: یک نفر از این دو مصدوم بر اثر شدت حادثه در خودرو محبوس شده بود که نجاتگران هلال‌احمر با استفاده از ست نجات به رهاسازی وی اقدام کردند و هر دو نفر را جهت ادامه درمان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات هلال احمر استان افزود: در حادثه دیگر که در حوالی ساعت 5 و 15 دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد یک‌دستگاه پراید در کیلومتر 61 محور سرخه - آرادان واژگون شد که از 5 نفر سرنشین آن 4 نفر پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط اورژانس و هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش‌های پیشین مسوولان استان، سمنان به لحاظ شاخص واژگونی خودرو در رتبه نخست کشور قرار دارد و واژگونی عامل حدود 70 درصد تصادفات رانندگی در جاده‌ای این استان پهناور را تشکیل می‌دهد.

کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

این دو سانحه به فاصله زمانی کمتر از هفت-هشت دقیقه و فاصله مکانی کمتر از حدود 100 کیلومتر از همدیگر به وقوع پیوستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، ۵ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل اظهار کرد: ساعت ۳:۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.



کد خبر 844505 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم اورژانس خودرو تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران + ویدئو
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد