Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فروش ۲۸۰ میلیون تومانی نمایشگاه سراسری صنایع دستی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، میزان فروش نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمانشاه از زمان افتتاح تاکنون را ۲۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و اظهار داشت: علیرغم مشکلات اقتصادی مردم، نمایشگاه سراسری امسال تاکنون با فروش خوبی مواجه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنرمندان توانسته اند طی ۳ روز گذشته سفارشات خوبی بگیرند و فروش خوبی نیز داشته اند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گره چینی، منبت چوب، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، زیورآلات البسه محلی و قلم زنی را پر فروش ترین رشته‌ها در نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان کرمانشاه عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: صنایع‌دستی هنرمندان ۳۱ استان کشور در قالب رشته‌هایی چون ارغوان‌بافی، گیوه‌بافی، میناکاری، البسه محلی، خیاطی، قلم‌زنی، ملیله‌سازی، حصیربافی، تراش شیشه، زیورآلات، قلم‌زنی و دیگر هنرها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ۱۲۰ غرفه صنایع دستی در این نمایشگاه دایر بوده که ۵۵ غرفه آن مربوط به هنرمندان کرمانشاهی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمیثم حصاری با اعلام این خبر اظهار کرد: نشان فاخر صنایع‌دستی کشور به آثار شاخص و منحصربه‌فرد تولید شده توسط هنرمندان استان‌ها تعلق می‌گیرد و هرسال داروی آنها به صورت استانی و سپس در سطح ملی برای انتخاب آثار فاخر صورت می‌گیرد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای‌سنتی قزوین افزود: در مرحله داوری استانی تعداد بر اساس شاخص‌هایی چون خلاقیت در طراحی، حفظ اصالت و مهارت در اجرا، ۲۰ اثر از آثار هنرمندان توسط کارشناسان استان مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت پنج اثر به مرحله کشوری ارسال شد تا در کارگروه فنی معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور مورد داوری قرار گیرند.

وی در پایان یادآور شد: دو اثر از دو هنرمند قزوینی فعال در رشته‌های منبت چوب و قفل‌سازی سنتی موفق به دریافت نشان فاخر صنایع‌دستی شدند.

کد خبر 6079089

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد وام به هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • انتخاب ۲ اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی کشور
  • انتخاب دو اثر از هنرمندان قزوینی به عنوان آثار فاخر صنایع‌دستی
  • دو هنرمند قزوینی نشان فاخر صنایع‌دستی کشور را کسب کردند
  • ۴۷ میلیارد ریال وام به هنرمندان صنایع دستی ساوه پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • فروش نوروزی ۷۷ میلیارد ریالی صنایع دستی آذربایجان‌شرقی