Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ریگان با بیان اینکه در ریگان بیشترین دانش آموز و مدارس عشایری را داریم،عنوان داشت: برای ما قابل قبول نیست نمایندگی که با زحمت فراوان مجوز آن را گرفتیم حالا از این شهرستان جابه جا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ اخیراً خبری در فضای مجازی در رابطه با جابجایی نمایندگی اداره آموزش وپرورش عشایری از شهرستان ریگان به نرماشیر منتشر شده ،خبرنگار ما این موضوع را پیگیری و امین باقری فرماندار ریگان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار داشت: سال قبل با پیگیری هایی که انجام شد ما یک ساختمان اجاره کردیم و نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در این شهرستان راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: طی تماس تلفنی که بنده با رئیس آموزش وپرورش عشایری استان در رابطه با انتقال نمایندگی اداره آموزش و پرورش عشایری ریگان به شهرستان همجوار داشتم ایشان اظهار بی اطلاعی کردند و ما پیگیر این موضوع هستیم.   فرماندار ریگان در پایان با بیان اینکه ما در ریگان بیشترین دانش آموز و مدارس عشایری را داریم، عنوان داشت: مشکل جا و مکان نداریم و برای ما قابل قبول نیست نمایندگی که با زحمت فراوان مجوز آن را گرفتیم حالا از این شهرستان جابه جا شود و اجازه نخواهیم داد مجموعه نمایندگی آموزش و پرورش عشایری ریگان به شهرستانی دیگر منتقل شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گیلان اعلام کرد: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری استان در روز گذشته با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و این سوال که «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟» اذعان می‌شود این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، مراتب پس از بررسی‌های انجام شده، معلم مربوط برای ارائه توضیحات به هیئت تخلفات اداری دعوت شد که پس از استماع سخنان او و بررسی شواهد، تخلف معلم مدرسه محرز و رأی هیئت رسیدگی به تخلفات در همان ماه صادر شد.

بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و سوء رفتار ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • اجرای برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری در چهارمحال و بختیاری