Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آسمینون منوجان در مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام نودژ گفت :تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت مایه ی بقای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا احمدی نیک‌ امام جمعه آسمینون منوجان ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهدای گمنام نودژ گفت: تجلیل از شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت مایه ی بقای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا یک وظیفه مهم و غیر قابل انکار است چرا که در راه دفاع از انقلاب و اسلام جانفشانی کردند و حماسه بزرگ را آفریدند.   احمدی نیک مطرح نمود: امروز عزت و عظمت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون همین شهداست و به واسطه تاسی کردن به سیره ی شهداست که امروز فرزندان این مرز و بوم با شجاعت و صلابت در مقابل دشمنان ایستاده اند که دشمن مجبور به عقب نشینی شده است.   وی همچنین از همه مسئولینی که در برگزاری این مراسم همکاری نمودند قدردانی کرد و از حضور پرشور مردم نیز تقدیر نمود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی در این اجلاسیه  با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت گفت: امروز در حوزه تعلیم و تربیت و اقامه نماز به یک مهندسی و فرمول جدید نیاز داریم.

حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا افزود: برای ترویج فرهنگ نماز آموزش و پرورش می‌تواند نقش تاثیرگذاری را در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه ایفا کند.

وی همچنین در شورای اقامه نماز شهرستان بردسکن که با حضور امام جمعه و سایر اعضا برگزار شد گفت: اواخر سال گذشته هیئت دولت آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ نماز را مورد بازبینی و اصلاح و به تمامی استان‌ها ابلاغ کرد.

مدیرستاد اقامه نماز استان خراسان رضوی دانش، بینش و مهارت را سه عنصر مهم در حوزه مباحث تربیتی در خانواده‌ها و حوزه کاری مدیران دانست و افزود: امروز بدون دانش، بینش و مهارت نمی‌توان کاری را انجام دهیم چرا که باید همواره این سه ضلع در حوزه مباحث تربیتی و اعتقادی در کنار هم باشد تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را به ابعاد ترویج و فرهنگ نماز بیشتر آشنا کنیم.

 

دیگر خبرها

  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • سردار افشار: میراث مرتضی هنر متعهد است/ آوینی فرهنگ ایثار را در قله معرفی کرد
  • برگزاری اجلاسیه نماز شهرستان بردسکن با حضور فعالان نماز
  • هنر انقلاب اسلامی تاثیرگذار و ماندگار است
  • عملیات وعده صادق نمایشی از قدرت فرهنگ ناب محمدی است
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • حمله به مواضع اسرائیل ایجاد صلح و امنیت در کشورهای منطقه است
  • هنر شعر کلید طلایی پیوند قشر جوان با انقلاب اسلامی
  • افتخارآفرینان استان آذربایجان‌غربی در دومین پویش سراسری «قاف، مقاومت»