Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:46:32 GMT

کاهش قیمت خودرو ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۳۴۲

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه روند کاهشی بازار خودرو ادامه دارد و روبه پایین است،گفت: 206 تیپ 5 با کاهش قیمت به 90 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید موتمنی اظهار کرد: روند کاهشی بازار خودرو ادامه دارد و روبه پایین است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودروهای داخلی، افزود: ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۷۷ میلیون تومان، ۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۹۰ میلیون تومان، پژو V۸ با قیمت ۹۰ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ با قیمت ۷۲ میلیون تومان، سمند با قیمت ۷۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خودروهای وارداتی با توجه به کاهش قیمت ارز گفت: سوناتا از ۷۴۰ میلیون به ۷۰۰ میلیون تومان، سراتو الانترا به ۴۸۰ میلیون تومان و سانتافه هم ۸۱۰ میلیون تومان رسیده است.

موتمنی با بیان اینکه اگر عرضه ادامه دار باشد، کاهش قیمت‌ها ادامه خواهد داشت تصریح کرد: در حال رسیدن به قیمت فروردین ماه سال جاری هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو تاکید کرد: ثبات نرخ ارز طی هفته‌های آینده بر روی قیمت خودروهای وارداتی اثر گذار خواهد بود.

منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای برقی چینی ارزان شد

تین نیوز

قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن چین کاهش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، برنامه ریز دولتی این کشور اعلام کرد که قیمت خودروهای برقی و پلاگین هیبریدی در شهر شنژن جنوبی چین، یک کلانشهر با استقبال بالای خودروهای برقی، در سال جاری بین پنج تا ۱۰ درصد کاهش یافته است.

بر اساس بیانیه کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین، خودروهای بی وای دی و دنزا با کاهش ۷.۱۵ تا ۹.۷ درصدی، پیشتاز کاهش قیمت بوده اند. کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین از عرضه بیش از حد و کاهش هزینه باتری به عنوان دلایل اصلی یاد کرد.

 کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین بر این باور است که بیش از ۱۱۰ مدل خودروی انرژی جدید از میان ۱۵۰ خودروی جدید در سال جاری عرضه شود و رقابت با انواع مختلف جنگ قیمت را تشدید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • خودروهای برقی چینی ارزان شد
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو
  • وعده وزیر صمت برای تولید یک میلیون و ۷۰۰ هزار خودرو در سال جاری
  • وزارت صمت مکلف به اعلام میزان فروش خودرو شد