Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@16:34:40 GMT

بازگشت باقری به تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۴۱۳

ساعت 24-هافبک تیم فوتبال استقلال از امروز در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

فرشید باقری که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا تمرینات ابتدایی استقلال و همچنین اردوی این تیم در ترکیه را از دست داده است از امروز در تمرین این تیم شرکت خواهد کرد.

باقری با درخواست کادر فنی تیم استقلال از امروز خود را به استراماچونی معرفی خواهد کرد و قرار است وی تمرینات بدنی خود را در کنار سایر بازیکنان انجام دهد و از آنها عقب نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که باقری تمایل داشت پای خود را جراحی نکرده و به استقلال کمک کند و با تمرینات فیزیوتراپی مشکل درد مچ پایش را بر طرف کند.

در صورتی که باقری در تمرینات تیم استقلال در روزهای آتی مشکلی نداشته باشد وی به کار خود ادامه خواهد داد در غیر این صورت شاید وی مجبور به عمل جراحی شود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد

نصرالله خواجه‌ گیری به تمرینات استقلال برگشت.

طرفداری | در پی اختلافاتی که پس از بازی استقلال مقابل آلومینیوم اراک بین جواد نکونام، سرمربی این تیم، و نصرالله خواجه‌ گیری، سرپرست استقلال، به وجود آمده بود، خواجه گیری در تمرینات استقلال حضور پیدا نمی کرد ولی این موضوع امروز حل شد.

گفته می‌شود این اختلافات پس از بازگشت جداگانه خواجه‌گیری از اراک به تهران به اوج خود رسیده بود. با این حال، به نظر می‌رسد با وساطت بزرگان باشگاه این اختلافات تا حدی برطرف شده و خواجه‌گیری بار دیگر در کنار تیم حاضر شده است.

همچنین این اتفاق می‌تواند به منزله آشتی دو طرف و پایان تنش‌های اخیر تلقی شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بازگشت یک استقلالی به تمرینات تیم
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازگشت نصرتی به تمرینات تراکتور
  • با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت
  • بازگشت غفور به تیم ملی والیبال و تغییر پست یک بازیکن
  • دعوت از ۳۹ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور
  • بازگشت حسن یزدانی‌ به تشک از اوایل اردیبهشت
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی مشخص شد
  • بیرانوند درتلاش برای بازگشت در بازی حساس پرسپولیس