Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهام حردانی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در اهواز، با اشاره به ضرورت ایجاد نشاط اجتماعی در جوانان، اظهار کرد: وجود شادی و نشاط اجتماعی در هر جامعه لازم و ضروری بوده و نشان دهنده یک جامعه سالم و پویا است.

او گفت: در جامعه ای که به نشاط اجتماعی شهروندان خصوصا جوانان توجه نشود شاهد بروز مشکلاتی از قبیل افسردگی، عدم خود باوری و اعتماد به نفس و اعتیاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: بالا بردن نشاط اجتماعی موجب شکوفایی و توسعه شده و در رشد و تعالی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیر بسزایی دارد.

حردانی با اشاره به دغدغه، تلاش ها و همراهی مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در این خصوص بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با توجه به این مهم در خصوص بالا بردن نشاط در میان جوانان برنامه های متنوعی تدوین و اجرا نموده است و استمرار آن نیازمند حضور و حمایت دیگر بخش ها است.

او با بیان اینکه فرموده های رهبری در خصوص توجه به جوانان و بالا بردن امید و نشاط در این قشر کثیر جامعه چراغ راه ما است، افزود: با توجه به نیاز جوانان به نشاط، سرگرمی و امید به آینده، در حال تدوین تفاهم نامه ای در این راستا با هلال احمر خوزستان هستیم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: توجه به اقشار آسیب پذیرتر جامعه و رفع نیاز آنان در اولویت بوده و در همین راستا و با هدف بالا بردن نشاط اجتماعی تفاهم نامه هایی تدوین شده که به زودی میان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی منعقد می شود.

حردانی با اشاره به اینکه حضور شهردار جوان بر مسند شهرداری اهواز فرصت مغتنمی است، بیان کرد: با رایزنی های صورت گرفته در خصوص جوانان و گسترش نشاط اجتماعی به دنبال عقد تفاهم نامه هایی با مجموعه شهرداری هستیم، و معتقدیم با همکاری شهرداری می توان گام های بلندی در افزایش نشاط اجتماعی در جامعه برداشته شود که در این راستا در حال جمع بندی هستم و به زودی ضمن عقد تفاهمنامه فوق الذکر، وارد مراحل اجرایی می شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در پایان با بیان اینکه موضوع جوانان مختص یک اداره و سازمان خاصی نیست و همه در این بخش باید همراهی و همکاری کنند، تصریح کرد: تلاش ما در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان توجه ویژه به جوانان و رفع دغدغه های آنان بوده و در همین راستا آمادگی همکاری با دیگر ارگان ها را داریم.

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

عکاس: وهاب کروشاوی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان رهبری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تفاهم نامه نشاط اجتماعی برنا خوزستان نشاط جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین خبر داد و گفت: قائنات، دیار نیک‌اندیشان و مأمن خیرین مدرسه‌ساز است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به مناسبت روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و جامعه فرهنگیان از خیرین مدرسه ساز شهرستان قاین تجلیل شد. 

حامد رخسارپور، در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، فرهنگیان، دانش‌آموزان و خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد، ضمن گرامیداشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، سخنانی ایراد کرد.

وی با اشاره به نقش بی‌بدیل آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده، مدرسه را به مثابه گلخانه‌ای دانست که در آن نهال‌های امید و آینده کشور پرورش می‌یابند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت مشارکت همگانی در امر مدرسه‌سازی، از خیرین نیک‌اندیش به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: خیرین مدرسه‌ساز با احداث و تجهیز مدارس، در حقیقت در راه ساختن جامعه‌ای آباد، پیشرفته و متمدن گام برمی‌دارند.

وی به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه مدرسه‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، 59 مدرسه در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است. وی همچنین از برنامه‌های آتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی برای ساخت مدارس بزرگ مقیاس خبر داد.

در این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قائنات که در امر ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشته‌اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. 

امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه 12 کلاسه مشارکتی در شهر قاین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

حضور پرشور خیرین مدرسه‌ساز در این مراسم، بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی همواره در امر مدرسه‌سازی و کمک به تعلیم و تربیت نسل آینده پیشگام بوده‌اند. این شور و اشتیاق، نویدبخش آینده‌ای روشن برای آموزش و پرورش کشورمان است.

در حاشیه این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز از انگیزه خود برای مشارکت در امر مدرسه‌سازی سخن گفتند. آنها ایمان به نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه کشور، علاقه به کمک به دانش‌آموزان نیازمند، و کسب ثواب و اجر معنوی را از جمله انگیزه‌های خود برای این کار نیک عنوان کردند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • بستر‌های مشارکت مردم در جهش تولید فراهم می‌شود
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • تولید، تنها راهبرد حل مسائل جامعه
  • تسریع روند توسعه کشور با سپردن امور مختلف به مردم 
  • «تولید» تنها راهبرد مهم در حل مسائل جامعه است
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر