Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کومیته تیمی بانوان ایران امروز با برتری برابر ژاپن در دیدار فینال، عنوان قهرمانی و مدال طلای آسیا را به خود اختصاص داد. این موفقیت در شرایطی بدست آمد که ورزشکاران ایران روز گذشته موفق به کسب 2 مدال طلا (طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی) و 2 نقره ( رزیتا علیپور و کاتای تیمی) و یک برنز (فاطمه صادقی) شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم کاراته بانوان با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بهترین نتیجه تاریخ کاراته ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را بدست آوردند.

تا پیش از این بهترین عملکرد ایران مربوط به سال 2012 ازبکستان بود که تیم کاراته بانوان ایران موفق به کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز شده بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران عنوان قهرمانی مدال طلا مسابقات قهرمانی آسیا آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بین المللی بوکس جاده ابریشم که یکی از رقابت‌های قدیمی و مطرح جهان است به میزبانی جمهوری آذربایجان و در شهر باکو برگزار شد.    تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور پیدا کرد و با ۲ نشان نقره و ۲ برنز به کار خود پایان داد.    نتایج ورزشکاران ایران در مسابقات جاده ابریشم به شرح زیر است:    در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی که پیش از این حریفی از قزاقستان را مغلوب کرده بود با "بوتلایف" از روسیه روبه‌رو شد و به برتری رسید تا فینالیست شود. پرویزی عصر امروز در پیکار نهایی مغلوب "اصیل‌بیک جلیل‌اوف" ازبکستانی شد و گردن آویز نقره دریافت کرد.    در وزن ۵۴ کیلوگرم، مصطفی ریگی که برابر نماینده پاکستان به برتری رسیده بود با "خوجانزار‌" از ازبکستان مبارزه کرد و نتوانست به برتری دست یابد و با کسب مدال برنز به کارش پایان داد.   در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزن قرقیزستانی را با شکست بدرقه کرده بود با "ایلگار سالاکوف" از جمهوری آذربایجان بالای رینگ رفت و با ارائه مبارزه‌ای حساب شده به برتری دست یافت. امیری عصر امروز در فینال نتیجه را مقابل "الکساندر زیریانوف" از روسیه واگذار کرد و به نشان نقره رسید.    در وزن ۷۱ کیلوگرم، کسری طهماسبی که بوکسوری از لهستان را از پیش‌رو برداشته بود با "دارخان دوسیبای" از قزاقستان جدال کرد و در پایان ۳ راند مبارزه، این بوکسور قزاق بود که برنده شد تا کسری به مدال برنز بسنده کند.   باقر فرجی و روزبه صفری دیگر بوکسور‌های ایران در تورنمنت جاده ابریشم بودند که از دور مسابقات کنار رفتند.

دیگر خبرها

  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • محمدرضا گرایی؛ مرد یخی در پاریس طلا می‌خواهد؛ سهمیه‌های المپیکی
  • سال اولین ها
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان