Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرمضان شجاعی کیاسری دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، در گفت و گو با  فارس، با اشاره به دستورالعمل سی و امین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی، اظهار کرد: این جلسه فردا دوشنبه 31 تیربه ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می شود. فردا در این جلسه گزارشی از سوی مسئولان مربوطه در خصوص تبلیغات پول الکترونیک(بیت کوین) ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بخشی از این گزارش مربوط به فضای رسانه ای بوده که برای این موضوع جریان سازی شده است.

وی با اشاره به موضوع گرانی برخی از اقلام گفت: گرانی برخی اقلام موضوعی بوده که از سوی برخی از رسانه ها مورد جریان سازی هایی شده است؛ علت آن و پاسخگویی نسبت به این موضوع از سوی مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاوزی، صمت، مسکن محقق خواهد شد. همچنین این موضوع در جلسه بحث و بررسی خواهد شد.

دبیر ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی تصریح کرد: در جلسه فردا قرار است درباره آخرین وضعیت بازار کاغذ و تولید آن کشور بحث و بررسی شود.

شجاعی کیاسری در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر موضوعات جلسه فردا درباره سال رونق تولید و اقدامات صداوسیما در راستای فرهنگ سازی و تسهیل تولیدات داخلی و فضاسازی رسانه ای است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرکز اطلاع رسانی فراجا، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: لینک‌های منتشره جهت ثبت‌نام و نقش آفرینی در طرح تذکر لسانی و مقابله با کشف حجاب و برهنگی و موارد مشابه، از جانب پلیس نیست.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: هر گونه اقدام رسانه‌ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفاً از طریق وب‌گاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب