Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:48:50 GMT

درخشش ورزشکاران کارگر آذربایجان غربی در سطح ملی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۷۴۲

درخشش ورزشکاران کارگر آذربایجان غربی در سطح ملی

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی از کسب رتبه استان برتر درحوزه ورزش کارگری توسط استان آذربایجان غربی در سال 1397 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا نقی‌زاده درگفت و گو با ایلنا گفت: سلامت جسمی و روحی جامعه کار و تولید استان، توسعه ورزش کارگری، برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات و ابزار لازم جهت مشارکت کارگران در رویدادهای ورزشی در قالب مسابقات داخلی و خارجی و پرورش استعدادهای ورزشی در میان اقشار مختلف جامعه بخصوص کارگران و تعاون‌گران در عرصه ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام گرفته از سوی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سال 1397 اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با احراز میانگین عملکرد کمی در فرایند ارزیابی عملکرد در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب عنوان استان برتر در این امر شده است.

وی افزود: در رشته های مختلف از جمله فوتسال،والیبال،پرش طول،دومیدانی،مچ اندازی،رزمی و شنا،اعزام 17 تیم ورزشی کارگری در رشته های مختلف به مسابقات ملی کارگران وکسب عنوان نایب قهرمانی جودوی جهان با 2 مدال قهرمانی جهان در کشور آذربایجان در بین 20 کشور و 1200 ورزشکار جهان را از موفقیت های شاخص ورزشکاران کارگر  استان در سال 97 است.

نقی‌زاده با تاکید بر اهمیت ورزش کارگری خاطر نشان کرد: قانون کار به صورت صریح و مدون به بسط و توسعه ورزش در سطح جامعه کارگری توجه داشته و این مهم را در قالب مواد قانونی برای مجریان امر تکلیف دانسته است و ما نیز به تبعیت از این قانون تمامی توان خود را در راستای توسعه و تقویت ورزش کارگری بکار خواهیم بست.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی اداره کل تعاون کار و رفاه شاخص قانون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان همزمان با صبح پنجشنبه به مناسبت هفته کار و کارگر در جمع نمایندگان قشر کارگری به میزبانی دفتر خود بیان کرد: اولین شرط تولید و پیشرفت و توسعه یک جامعه فعالیت کارگران است

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را سال جهش تولید و مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، تاکید کرد: همه اقشار مختلف به ویژه قشر کارگران باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه دامغان قشر کارگری را زحمتکش‌ترین قشر جامعه دانست و گفت: اگر کارگران کار نکنند رونق تولید اتفاق نمی‌افتد و کارگران برای حفظ عزت کشور تلاش می‌کنند.

رستمیان با اشاره به نقش آفرینی کارگران در چرخش چرخ‌های اقتصادی کشورمان، گفت: تلاش کارگران برای تولید کشور «مجاهدانه» است

وی با بیان اینکه طبق اعلام مسئولان ما هفت هزار نفر کارگر مستمری بگیر تأمین اجتماعی در شهرستان داریم که انتظار می‌رود مسئولان به مشکلات آنها رسیدگی کنند، گفت: نداشتن امنیت شغلی، عدم قرارداد کاری به صورت سالیانه، کامل نبودن سنوات کارگران عمده مشکلات قشر کارگری است که باید پیگیری و حل شود

کد خبر 6088392

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • ارتقای رفاه کارگران با اصلاح چند ماده قانونی و اجرای برنامه‌های ایمنی