Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- میزان واردات کالا در استان سمنان طی این مدت، ۱۲۹ هزار تن به ارزش ۲۸۲ میلیون دلار بوده است.

به گزارش قدس آنلاین،رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: از ابتدای فعالیت دولت تاکنون، بیش از ۸۷۸ میلیون دلار کالا از این استان صادر شده است.

بهروز اسودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در بخش تجارت استان سمنان و از ابتدای شهریور سال ۱۳۹۲ تاکنون، ۲۵۱۰ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۸۷۸ میلیون دلار از استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همچنین میزان واردات کالا در استان سمنان طی این مدت، ۱۲۹ هزار تن به ارزش ۲۸۲ میلیون دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: از شهریور ۱۳۹۲ تاکنون، تعداد ۳۳ هزار و ۲۹۴ فقره ثبت سفارش کالا به ارزش ۱۲۸ میلیون دلار در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت، تعداد ۳۶۸ فقره کارت بازرگانی صادر و تعداد ۸۹۴ فقره نیز تمدید شده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ارز آوری سازمان صمت سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در یک سال گذشته برای فرآورده‌های تولیدی استان خبر داد و گفت: این پروانه‌ها در زمینه‌های صنایع غذایی، کشاورزی، شیمیایی و مصالح ساختمانی است.

وی با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصد از برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد افزود: پارسال اداره کل استاندارد استان ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی صادر کرد.

بیشتر بخوانید

بررسی پرونده تخلف ۶ فرآورده تولیدی در چهارمحال و بختیاری

پژوهش با اشاره به تحقق ۱۲۳ درصدی برنامه سازمان در زمینه تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اضافه کرد: پارسال این اداره کل ۴۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی تمدید کرد.

وی ادامه داد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
پژوهش از هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهدۀ کالا‌های بدون علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد تا بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی
  • واردات ۸۰۰ میلیون دلاری قطعات موتورسیکلت با رشد ۴۰ درصدی
  • درآمد ۵میلیارد دلاری از صادرات خدمات فنی و مهندسی
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • درخواست ۲.۸ میلیارد دلاری سازمان ملل برای کمک به فلسطینیان
  • صادرات ۲۸ میلیون دلاری مرکبات مازندران به ۱۶ کشور جهان
  • تجارت خارجی ۶۰.۸ میلیارد دلاری ایران با ۱۵ کشور دنیا
  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • فروش دلاری لوازم خانگی قاچاق در بازار امین حضور
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران