Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:خدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار دارد و در این مسیر پاسداران و بسیجیان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد. ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سرهنگ پاسدار حمید دامغانی در نشست فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج خواهران شهرستان دامغان به حوادث روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: توقیف نفتکش انگلیسی از سوی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واکنشی شجاعانه و مقتدرانه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش| ایران چگونه می‌توانست جنگ نفتکش‌ها را متوقف سازد؟تقدیر نمایندگان مجلس از اقدام سپاه در توقیف نفتکش انگلیسیزنگنه: وزرای سابق نفت روش‌های فعلی فروش نفت را تأیید کردند

وی پیام این حرکت مقتدرانه را آمادگی ایران در مقابله با متجاوزان عنوان کرد و گفت: توقیف این نفتکش قانون‌شکن در حقیقت نمایش اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان داشت: عده‌ای در کشور دلگرم به مذاکره با غرب و خوش‌بین به عهد و پیمان آنان بودند و اما برای چندمین بار شاهد بدعهدی و نقض پیمان آنها شدند.

سرهنگ دامغانی با بیان اینکه باید با دشمنان به زبان خودشان یعنی با زبان زور وارد عمل شد افزود: نیروهای مسلح این انقلاب و نظام به پشتوانه رهبری‌های داهیانه مقام عظمای ولایت و مردم بصیر و آگاه ایستاده است و به احدی اجازه تعرض به این آب و خاک مقدس را نخواهد داد.

وی بیان داشت: بسیج و سپاه نهادی برگرفته از بطن و متن مردم است که عمل به آموزه‌های دین مبین اسلام و دفاع از گفتمان ولایت و انقلاب را سرلوحه خود قرار داده است و هیچ‌گاه زیر علم فرد یا گروه و جریانی خاص نخواهد رفت.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: خدمت به مردم در صدر اهداف و برنامه‌های بسیج و سپاه قرار دارد و در این مسیر پاسداران و بسیجیان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

سرهنگ دامغانی در بخش پایانی سخنان خود عملکرد بسیج خواهران دامغان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزارش‌های ارائه‌شده حاکی از موفقیت در اجرای برنامه‌ها از سوی بسیج خواهران این شهرستان است.

وی با اشاره به توفیق حوزه مقاومت بسیج کوثر دامغان در مقوله جذب و ساماندهی بسیجیان خاطرنشان کرد: باید اقدامات و عملکردهای مثبت انجام‌شده با اتخاذ راهکارهای نوین تداوم یابد و از ظرفیت‌های موجود به بهترین وجه ممکن استفاده شود.

انتهای پیام/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع سه هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله این خدمات است.   محمد روحانی روز شنبه افزود: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و خدمت رسانی را برای خود یک ماموریت می‌دانند و این خدمت‌رسانی در قرارگاه جهادی تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.   رئیس بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: امسال که رهبر معظم انقلاب آنرا با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده اند، جهادگران مسیر خدمت رسانی را با مشارکت مردم ادامه می‌دهند.   روحانی با بیان اینکه مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است افزود: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی
  • ۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند