Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-18@04:05:10 GMT

رنار رسماً از سرمربیگری مراکش استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۸۵۹۹۹

رنار رسماً از سرمربیگری مراکش استعفا کرد

به گزارش وانانیوز، 

اِروی رنار پس از سه و سال نیم حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتبال مراکش، عصر امروز (یکشنبه) به طور رسمی به همکاری خود با فدارسیون فوتبال مراکش پایان داد و از سمت سرمربیگری شیرهای اطلس اعلام بازنشستگی کرد. این سرمربی فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیمش برای پایان همکاری‌اش با این فدراسیون را پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آفریقا 2019 گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست تیم ملی مراکش مقابل بنین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا 2019، به طور غیررسمی اعلام شده بود که اِروی رنار 50 ساله استعفا کرده است.

 

رنار که پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آفریقا شایعه شد مذاکراتی با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای جانشینی کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران داشته، گفته می‌شود  با فدراسیون فوتبال عربستان برای قبول سرمربیگری تیم ملی این کشور به توافق رسیده و حتی قراردادی هم بین طرفین امضا شده و تنها اعلام رسمی این خبر باقی مانده است.

انتهای پیام/

            

 

منبع: وانا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عربستان فدراسیون فوتبال عربستان تیم ملی فوتبال مراکش فدراسیون فوتبال مراکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه اوکراین رسما بابت قیمت نفت از غرب اخاذی می‌کند

دیپلمات ارشد اوکراین فاش کرد که کی‌یف پذیرای درخواست‌های آمریکا و دیگر متحدان غربی برای دست کشیدن از حمله به زیرساخت‌های نفتی روسیه خواهد بود، آن هم تنها در صورتی که این ذی‌نفعان کمک‌های نظامی خود را افزایش دهند.

به گزارش ایسنا، دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین پیشنهاد خود را در مورد اینکه چگونه غرب می‌تواند نظر مثبت اوکراین را برای همکاری جلب کند، در مصاحبه روز یکشنبه خود ارائه کرد. اظهارات او پس از آن بیان شد که لوید آستین، رئیس دفاع آمریکا در اوایل این ماه ابراز نگرانی کرد که حملات پهپادی اوکراینی علیه پالایشگاه‌ها و تأسیسات ذخیره‌سازی نفت روسیه می‌تواند باعث افزایش قیمت بین‌المللی انرژی شود.

کولبا به شبکه تلویزیون «رادا» گفت: «شما باید به منافع خود فکر کنید. اگر شرکای شما می‌گویند "ما به شما هفت سامانه پاتریوت می‌دهیم، اما از شما درخواستی داریم؛ لطفا این کار و آن کار را انجام ندهید"، در این صورت چیزی برای صحبت وجود دارد.»

وزیر خارجه اوکراین افزود: «از سوی دیگر، اگر سامانه و بسته کمکی در رابطه با این درخواست ارائه نشود، در این صورت چیزی برای صحبت وجود ندارد.» او افزود: «همه صرفا به بهترین شکل ممکن، زنده می‌مانند.»

محموله‌های تسلیحاتی از واشنگتن، بزرگ‌ترین حامی تلاش‌های جنگی کی‌یف علیه روسیه، در ماه‌های اخیر در بحبوحه تلاش‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده برای جلب موافقت کنگره برای کمک بیشتر به اوکراین، کاهش یافته است. قانونگذاران جمهوری‌خواه از درخواست بایدن برای بیش از ۶۰ میلیارد دلار هزینه اضافی، پس از اینکه دولت او ۱۱۳ میلیارد دلار بودجه تاییدشده قبلی را هزینه کرد، مخالفت کردند.

حامیان مالی کی‌یف پیشتر ابراز نگرانی کرده بودند که حملات اوکراین به عمق خاک روسیه با سلاح‌هایی که اعضای ناتو ارائه کرده‌اند، می‌تواند منجر به درگیری گسترده‌تر شود. آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده در اوایل ماه جاری گفت که واشنگتن از حملات اوکراین در خاک روسیه حمایت نمی‌کند. آستین بعدا تاکید کرد که کی‌یف می‌تواند بر اهداف نظامی تمرکز کند زیرا ضربه زدن به زیرساخت‌های نفتی می‌تواند بازارهای بین‌المللی را متلاطم کند.

دیمیترو کولبا گفت به صحبت‌های آستین گوش داده است، اما هیچ رابطه علت و معلولی در این مورد نمی‌بیند. او ادعا کرد که وقتی یک پالایشگاه در روسیه «منفجر می‌شود» مشکلات ناشی از آن به بازار انرژی روسیه محدود می‌شود و در هر صورت، اوکراین باید منافع خود را در اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری راشا تودی، حملات پهپادهای اوکراینی از اوایل ماه مارس چندین پالایشگاه روسیه را هدف قرار داده است. سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه می‌گوید که کی‌یف به تروریسم و حملات دوربرد علیه جمعیت غیرنظامی روسیه متوسل شده است تا «حامیان غربی خود را در مورد توانایی‌اش برای مقاومت در برابر ارتش روسیه متقاعد کند.»

وزیر دفاع روسیه افزود: «این در حالی است که کی‌یف هیچ موفقیت واقعی در میدان نبرد نداشته است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال رسماً محروم شد
  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • «محمد نصرتی» سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل شد
  • ماجرای یحیی گل محمدی و تراکتور پایان یافت
  • گل محمدی برای سرمربیگری یک رقیب محبوب استقلالی پیدا کرد
  • کرایه تاکسی‌ در سنندج رسماً افزایش یافت + نرخ‌ها
  • وزیر خارجه اوکراین رسما بابت قیمت نفت از غرب اخاذی می‌کند